Hoi Tweakers,
Ik heb een oude laptop van mij, Acer Aspire ES 15, gisteren een herinstallatie gedaan waarbij ik gekozen heb om alle bestanden te verwijderen. Dit zodat ik de laptop aan mijn familie kan geven voor schoolwerkzaamheden. De laptop werkte daarvoor prima, niet de snelste maar het werkte.
Helaas zit de laptop nu on een loop van opstarten. Ik krijg het Acer logo te zien, een paar ronddraaiende puntjes en soms het woord Introductie. Heel af en toe een blauw scherm met Windows Installeren 64%. Een paar uur lang naar gekeken, maar verder dan 64% komt het niet en blijft het maar opnieuw opstarten. Zie foto.:strip_exif()/f/image/mAEjerOlrS3RW93ace3ifUwb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb geprobeerd de laptop drie keer snel aan en uit te doen om zo bij de Windows Trouble Shoot te komen, helaas kom ik hier niet.
Ik kan wel in de BIOS, daar heh ik de tijd goed gezet (scheelde 15minuutjes) maar geen idee wat ik daar verder moet doen.
Iemand de oplossing? Ik hoor het graag.
Groet,
NeluZzZ
Ik heb een oude laptop van mij, Acer Aspire ES 15, gisteren een herinstallatie gedaan waarbij ik gekozen heb om alle bestanden te verwijderen. Dit zodat ik de laptop aan mijn familie kan geven voor schoolwerkzaamheden. De laptop werkte daarvoor prima, niet de snelste maar het werkte.
Helaas zit de laptop nu on een loop van opstarten. Ik krijg het Acer logo te zien, een paar ronddraaiende puntjes en soms het woord Introductie. Heel af en toe een blauw scherm met Windows Installeren 64%. Een paar uur lang naar gekeken, maar verder dan 64% komt het niet en blijft het maar opnieuw opstarten. Zie foto.
:strip_exif()/f/image/mAEjerOlrS3RW93ace3ifUwb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb geprobeerd de laptop drie keer snel aan en uit te doen om zo bij de Windows Trouble Shoot te komen, helaas kom ik hier niet.
Ik kan wel in de BIOS, daar heh ik de tijd goed gezet (scheelde 15minuutjes) maar geen idee wat ik daar verder moet doen.
Iemand de oplossing? Ik hoor het graag.
Groet,
NeluZzZ