Ik zoek een?
Printer die voldoet aan volgende eisen:
- A4 printer
- Kleuren printer
- All in one (scanner + copier)
- Netwerk aansluiting (RJ45)
- Kan foto's afdrukken (goede kwaliteit)
- Goedkoop in verbruik (geen al te dure inkt cartridges)
- Stil (geen piepend geluid of zeer luid lawaai bij het afdrukken)
- Niet schadelijk voor de gezondheid (een laserprinter, omwille van de vrijgave van ozon heb ik liever niet)
- Kwaliteit (ik wil geen ellende, er schijnt met die printers altijd wel iets te zijn
)
Wat is je budget?
Rond de 500 euro (maar budget is niet echt een issue)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Ik was altijd tevreden over HP (al waren die inkt cartridges wel heel duur en ook snel leeg. Alsook had mijn HP printer soms wat netwerk problemen)
- Ik heb nu een Epson Ecotank ET-7700. Ik vind dat een fantastisch systeem (met die inkt om na te vullen). Jammer genoeg komen er vaker zwarte inktvlekken op de afdruk. Heb de koppen al gereinigd (zonder echt resultaat). Hebben al deze ecotank printers van Epson dit probleem ? Of is er iets fout gelopen bij de mijne. Heel vervelend.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt als netwerk printer aangesloten. En thuis gebruikt, door computers met Windows 10 op.
Mvg,
Bart
Printer die voldoet aan volgende eisen:
- A4 printer
- Kleuren printer
- All in one (scanner + copier)
- Netwerk aansluiting (RJ45)
- Kan foto's afdrukken (goede kwaliteit)
- Goedkoop in verbruik (geen al te dure inkt cartridges)
- Stil (geen piepend geluid of zeer luid lawaai bij het afdrukken)
- Niet schadelijk voor de gezondheid (een laserprinter, omwille van de vrijgave van ozon heb ik liever niet)
- Kwaliteit (ik wil geen ellende, er schijnt met die printers altijd wel iets te zijn
Wat is je budget?
Rond de 500 euro (maar budget is niet echt een issue)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Ik was altijd tevreden over HP (al waren die inkt cartridges wel heel duur en ook snel leeg. Alsook had mijn HP printer soms wat netwerk problemen)
- Ik heb nu een Epson Ecotank ET-7700. Ik vind dat een fantastisch systeem (met die inkt om na te vullen). Jammer genoeg komen er vaker zwarte inktvlekken op de afdruk. Heb de koppen al gereinigd (zonder echt resultaat). Hebben al deze ecotank printers van Epson dit probleem ? Of is er iets fout gelopen bij de mijne. Heel vervelend.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt als netwerk printer aangesloten. En thuis gebruikt, door computers met Windows 10 op.
Mvg,
Bart