Vraag

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Topicstarter
Ik heb van mijn werkgever een mobiel abonnement gekregen dat geïntegreerd is in ons vast netwerk. Ik heb dus een 06-, verkort intern en vast nummer welke wanneer gebeld allemaal binnenkomen op de mobiele telefoon.

Op zich erg handig, iemand belt intern 345 en ik, bijvoorbeeld in het buitenland, krijg gewoon te zien wie het is en kan opnemen etc.

Maar nu loop ik tegen een uitdaging aan: iemand die mij belt kan ik ook intern doorverbinden met een MMI code (*telnummer#), even aangeven dat ik iemand doorverbind, verbinding verbreken. Dit doe je dus mbv het toetsenbordje in je dialer. Echter is het voor zover ik kan zien niet mogelijk zo'n nummer uit je contactenlijst te krijgen of deze te plakken bv. Kijk, de verkorte nummers ken ik bijna wel uit mijn hoofd, maar regelmatig zou ik door willen verbinden naar een extern nummer en dat gaat me echt niet lukken te onthouden.

Ik heb vanuit de Playstore al diverse dialers geïnstalleerd maar geen enkele lijkt deze optie te hebben.

Weet iemand hier een oplossing? Een dialer app bv waarbij je WEL toegang hebt tot je contacten? Iets anders?

Waarom het liefst uit mijn contactenlijst? Ik heb van alle collega's hun gegevens al uitgebreid met het *telnummer# nummer.

Cock flavored soup mix

Alle reacties

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Dit is niet mogelijk en gaat ook niet mogelijk worden. Heb zelf ervaring met VaMo en ben hier ook mee aan het testen geweest.

Je kunt zoals je zelf aangeeft alleen doorverbinden middels een code.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:01
Ik zou de contacten op hun volledige nummer doorverbinden in plaats van de verkorte nummers, dan werkt het altijd overal vandaan.

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Topicstarter
swhnld schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:31:
Ik zou de contacten op hun volledige nummer doorverbinden in plaats van de verkorte nummers, dan werkt het altijd overal vandaan.
Doorverbinden op het verkort nummer werkt ook overal en altijd. Ik ben ook overal op het verkort nummer bereikbaar.
mb1234 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:13:
Dit is niet mogelijk en gaat ook niet mogelijk worden. Heb zelf ervaring met VaMo en ben hier ook mee aan het testen geweest.

Je kunt zoals je zelf aangeeft alleen doorverbinden middels een code.
Dit zou verschrikkelijk jammer zijn, een groot voordeel van deze integratie valt daarmee weg. Ik blijf voorlopig in ieder geval nog even zoeken.

Cock flavored soup mix