Philips Expanium 12cm uit de handel? (mp3-cd dus)

Pagina: 1
Acties:

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik zit al een tijdje druk te denken over het kopen van een MP3-CDRW-discman
ook over de Philips Expanium
maar die lijkt wel uit de handel te zijn, en te zijn vervangen door de nieuwe 8cm-CD's-versie

kijk maar op http://www.audio.philips.com/expanium/lineup.asp

weet iemand iets? of heb ik ergens wat nieuws gemist

Verwijderd

Ik heb geen idee ik zag gister wel dat de expanium ineens overal voor 480-490 piek te koop is en dus 100 piek goedkoper is geworden maar of dat een nieuw model is weet ik niet. :?

• wicher|IA
Op zondag 19 augustus 2001 23:18 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb geen idee ik zag gister wel dat de expanium ineens overal voor 480-490 piek te koop is en dus 100 piek goedkoper is geworden maar of dat een nieuw model is weet ik niet. :?
bij Staffhorst in Utrecht had ik hm (dacht ik) voor f400 (incl btw) gezien

Verwijderd

Hij is nog niet uit die 8cm want ze zoeken beta testers (ik heb me meteen ff aangemeld >:))

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-03 11:35
Op maandag 20 augustus 2001 14:23 schreef mot het volgende:
Hij is nog niet uit die 8cm want ze zoeken beta testers (ik heb me meteen ff aangemeld >:))
goede tip :)

[me=21590] heeft vanmiddag de lennox besteld, maar toch ook nog ff aangemeld voor een gratis 8cm player >:)

• wicher|IA
ik weet dat de 8cm nog niet de winkel ligt

maar ik ga ervanuit dat Philips kapt met de 12cm Expanium, omdat die niet meer wordt genoemd

overigens had ik de betatest ook al gezien, en me ingeschreven
ik had alleen niet getipt, om mijn eigen kansen niet tezeer te verlagen >:)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Er komt inderdaad een nieuwe range Expaniums uit, waaronder de 8cm versie. Maar OOK nieuwe 12cm's hoor (erg lelijk trouwens, maar da's persoonlijk natuurlijk *D). Maar de oude zal wel uit de handel gaan ja, lijkt me logish

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Gugger
Voor de complete range: http://www.audio.philips.com/list.asp?special_keywords=expanium+CD+portable

Overigens had ik het over de 50x serie die ik lelijk vond, de rest kan me best bekoren :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• wicher|IA
Op maandag 20 augustus 2001 18:43 schreef Gugger het volgende:
Voor de complete range: http://www.audio.philips.com/list.asp?special_keywords=expanium+CD+portable

Overigens had ik het over de 50x serie die ik lelijk vond, de rest kan me best bekoren :)
e zeg wow
die had ik nog helemaal niet gezien
nou was die ouwe expanium ook een beetje vierkant he
die 50x-versie * wicher|IA edit: 501-versie (de andere 50x is niet voor Europa) * wicher|IA heeft wel de grootste displays lijkt me... toch niet onbelangrijk

• Gugger
Volgens mij hebben die anderen ook geen ID3... :'(

• wicher|IA
hm
op www.audio.philips.com/list.asp wordt de oude Expanium (10x-versie) ineens weer [i]wel[i] genoemd...

• wicher|IA
Op maandag 20 augustus 2001 20:11 schreef Gugger het volgende:
Volgens mij hebben die anderen ook geen ID3... :s
is de Havin Exonion of de Riovolt/Soul toch relaxter...

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 19:54 schreef wicher het volgende:

[..]

e zeg wow
die had ik nog helemaal niet gezien
nou was die ouwe expanium ook een beetje vierkant he
die 50x-versie /me edit: 501-versie (de andere 50x is niet voor Europa) /me heeft wel de grootste displays lijkt me... toch niet onbelangrijk
Niet alleen een beetje vierkant maar ook dik
en hij is niet jogproof :'( maar dat is de nieuwe ook niet (exp 503 weer wel :?)

• wicher|IA
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:31 schreef mot het volgende:

[..]

Niet alleen een beetje vierkant maar ook dik
en hij is niet jogproof :'( maar dat is de nieuwe ook niet (exp 503 weer wel :?)
staat wel of niet jogproof zijn eigenlijk in direct verband met het aantal sec ESP? dus bijv onder de 50 sec niet jogproof, boven wel
of hangt het meer (of ook) van de kracht van de ESP af?

Verwijderd

ik denk dat het afhangt van hoe sterk die pinnetjes zijn waar je je cd mee vasthangt!?
Maar die ESP werkt ook niet helemaal perfect... de exp101 heeft 60sec ESP (geloof ik) maar als je hem dan stoot gaat ie gewoon 60sec later overslaan |:(
Gewonen cd's (geen mp3 cd's dus) slaan heeeeeeel snel over (ook zonder te stoten of iets gedaan te hebben)
Dit zijn dus hopelijk kinderfoutjes geweest en zijn in de nieuwe versies opgelost (hoop ik)

• wicher|IA
Op woensdag 22 augustus 2001 11:09 schreef mot het volgende:
ik denk dat het afhangt van hoe sterk die pinnetjes zijn waar je je cd mee vasthangt!?
klinkt logisch
EN ik denk dat je daarbij ook nog wel een bepaald aantal sec goede ESP moet hebben
Maar die ESP werkt ook niet helemaal perfect... de exp101 heeft 60sec ESP (geloof ik) maar als je hem dan stoot gaat ie gewoon 60sec later overslaan |:(
dat schiet niet op natuurlijk.
de bedoeling is dat je 60 sec kan schudden zonder overslaan
de speler moet dus sneller lezen dan afspelen, om in te halen

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 19:21 schreef wicher het volgende:

[..]

klinkt logisch
EN ik denk dat je daarbij ook nog wel een bepaald aantal sec goede ESP moet hebben
[..]

dat schiet niet op natuurlijk.
de bedoeling is dat je 60 sec kan schudden zonder overslaan
de speler moet dus sneller lezen dan afspelen, om in te halen
en hij kan trouwens ook niet tegen een paar keer vallen op steen. (ja eeh, het kan hard waaien op Egypte en als hij dan ff alleen lag dan lag die na een paar minuten op de grond (de laatste dag vakantie was hij alleen al 3 keer gevallen en tegen de laatste kon hij niet meer ;())

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 17:22
Mmm, als jullie volgende keer t.net eens wat beter in't oog houden he, dan moesten jullie dit soort topics niet starten :)

http://www.tweakers.net/nieuws/16827

• wicher|IA
Op donderdag 23 augustus 2001 10:43 schreef poohbeer het volgende:
Mmm, als jullie volgende keer t.net eens wat beter in't oog houden he, dan moesten jullie dit soort topics niet starten :)

http://www.tweakers.net/nieuws/16827
dus?
daar staat toch niks over de Expanium 10x?
of ben ik nou echt zo slecht in snel-lezen
Pagina: 1