Toon posts:

Arcanum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Komende week zal er eindelijk weer een goeie RPG uitkomen!!!
ARCANUM!

Sinds ik de demo heb gespeeld (2 maand geleden) zit ik er echt op te wachten.

Hier een link met de laaste screenshots:

http://www.rpgplanet.com/arcanum/worldeditor/presstext1.shtml

Wie wachten er hier nog meer allemaal op dit top spel?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Jajajajajajajajaja!

Ik starte hier een paar maanden geleden al een thread over, en ik zit er echt al lang op te wachten. Ik heb alles op die site gelezen, al 10 previews of zo. Ik heb zelfs al een mod die je met de demo kan draaien... jippie!

Het is lelijk, maar het is zo'n gaaf spel. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
Zo lelijk is het nou ook weer niet, ik speel de DEMO op een 19inch scherm, je raakt er aangewend en ik stoor me er totaal niet aan.

Het geeft ook een hele goeie sfeer aan het spel.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Nee, niet gezien, eens kijken.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik had eerst de demo gespeeld, die ik erg leuk vond :)
en daarna maar besloten om ook het hele spel te "bekijken" en eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld tot nu toe. Het kan zijn dat ik een te vroege versie heb, maar het spel zit vol met irritante bugs, vooral de AI van je teammates laat nogal eens te wensen over.
Het combatsysteem was naar mijn gevoel ook nog niet helemaal goed uitgebalanceerd (lees: ik ging veel te snel en vaak dood ;) ).
En op een ander punt liet het spel me ook in de steek, ik vind het namelijk leuk om met een hoog charisma en intelligentie te spelen en zo min mogelijk dingen vechtend op te lossen, vooral bij dit spel had ik er goede hoop op dat ik eindelijk ook echt goed gebruik van die skills kon gaan maken (fallout 1, 2 & tactics heb ik allemaal uitgespeeld met char. 7 of 8 en int. 8 of 9, maar als ik dan de officiele walkthrough achteraf las, bleek dat de makers als tip gaven een char. van 2 te kiezen en als je ook nog wat meer gesprekken wou hebben met mensen dan was 4 ook goed :( ), helaas merk ik tot nu toe bar weinig van mijn enorme gaven tot het overtuigen en platlullen van mensen :'(
Dus of het nou is wat iedereen hoopt dat het is, weet ik nog niet echt.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

hier zat ik dus ook al een tijdje op te wachten. beter dat ie nu uitkomt! tot nu toe alle fall out spellen gespeeld, behalve Tactics die moet ik nog eens gaan kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
Morgen komt een patch uit, met deze patch zijn ze 2 maand bezig geweest. (spel is al 2 maand gold!). Combat systeem is wat verbeterd en nog een hele hoop andere dingen.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

ik had deze al 2 maandjes

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 19:36 schreef prober001 het volgende:
Morgen komt een patch uit, met deze patch zijn ze 2 maand bezig geweest. (spel is al 2 maand gold!).
Het zit anders hoor. De versie die 2 maanden geleden het ISO circuit is ingegaan, is een uitgelekte versie. De officiele versie moet nog uitkomen en dus ook nog gold gaan!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar wat ik er van weet is dat de uitgelekte ISO, (die ik nie hoef) een vroege FINAL was. Eind Mei is het spel zelf Gold gegaan, Sierra heeft er alleen voor gekozen om het spel pas eind Zomer pas uittebrengen. De reden is dat er nog 2 maand gewerkt moest worden aan vertalingen van het spel. (hopelijk geen nederlands). Sierra heeft de Engelse versie niet 2 maand eerder uitgebracht omdat ze een gelijktijdige release wouden.
De engelse versie die word uitgebracht is precies dezelfde als die van 2 maand geleden, alleen niet het zelfde als de uitgelekte ISO.
Dit verhaal is zelfs door Troika (de makers) bevesigd.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Prober001 heeft het helemaal bij het rechte eind.

Als ze Arcanum in het Nederlands vertaald hebben ga ik iemand bij Sierra slaan.

Verwijderd

Topicstarter
JAAAAAAAAAA, ik heb hem vandaag gehaald, het is gewoon de engelse versie :)

Verder is het nog zo''n mooie ouwe hele uitgebreide box.. met een manual van zo'n 185 blz... staan zelfs leuke dingen in.

Het spel zelf is echt SUPER....

Verwijderd

en...wat zijn je eerste bevindingen? Ik las op Gamespot dat het allemaal tegenviel, met name het combat sytem.

Verwijderd

Topicstarter
Het spel is echt verslavend, en het is niet eens zo lelijk.

Het combat systeem is mij nog niet echt gaan irriteren, maar daarvoor komt er deze week nog een patch uit.

Het mooie is dat je overal naar toe kunt gaan, niet zoals in baldurs gate waar je alleen maar op bepaalde locatie kunt komen. De steden zijn ook erg groot, en je kunt je er als dief echt op uit leven :).

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Binnenkort ook een patch om de resolutie op te kunnen krikken :) Kijk dat maakt het al weer beter

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

en dan nog een semi-illegaal vraagje: Werken die patches ook met de "uitgelekte" versie?
(hiermee solliciteer ik overigens niet naar een preek over: "makers ondersteunen" etc..., als ik het echt de moeite waard vind dan koop ik het spel wel, maar ik wil wel eerst weten wat ik in huis haal)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als je het goed doet wel ;)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1