ik had eerst de demo gespeeld, die ik erg leuk vond

en daarna maar besloten om ook het hele spel te "bekijken" en eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld tot nu toe. Het kan zijn dat ik een te vroege versie heb, maar het spel zit vol met irritante bugs, vooral de AI van je teammates laat nogal eens te wensen over.
Het combatsysteem was naar mijn gevoel ook nog niet helemaal goed uitgebalanceerd (lees: ik ging veel te snel en vaak dood

).
En op een ander punt liet het spel me ook in de steek, ik vind het namelijk leuk om met een hoog charisma en intelligentie te spelen en zo min mogelijk dingen vechtend op te lossen, vooral bij dit spel had ik er goede hoop op dat ik eindelijk ook echt goed gebruik van die skills kon gaan maken (fallout 1, 2 & tactics heb ik allemaal uitgespeeld met char. 7 of 8 en int. 8 of 9, maar als ik dan de officiele walkthrough achteraf las, bleek dat de makers als tip gaven een char. van 2 te kiezen en als je ook nog wat meer gesprekken wou hebben met mensen dan was 4 ook goed

), helaas merk ik tot nu toe bar weinig van mijn enorme gaven tot het overtuigen en platlullen van mensen

Dus of het nou is wat iedereen hoopt dat het is, weet ik nog niet echt.