• PatronDuMonkey
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-11-2023
Beste mede-tweakers,

Ik heb een A52s aangeschaft en daar zat helaas geen 25W lader bij ( hoewel dit door bepaalde review sites wel werd beweerd). Mijn vorige telefoon is een Huawei, hierbij zat een 40W snellader. Kan ik deze voor mijn A52s gebruiken of word dit dan het einde van mijn batterij ?

Bedankt voor jullie hulp.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:26
@PatronDuMonkey Je kan hem zonder problemen gebruiken, het betreft hier een originele lader/kabel dat kwalitatief gewoon goed is. Als je een goedkoop adapter + een goedkope kabel op AliExpress had gekocht dan had ik dat persoonlijk afgeraden. Niet alles is slecht op AliExpress, maar je moet weten wat je er koopt (merk etc).

Het enige wat wel kan zijn is dat het 40W laden niet ondersteunt wordt, de a52 serie gaat maar toch max 25W en dat is ook alleen met een originele lader of een lader met Qualcomm quickcharge techniek. De huawei gebruikt hier een andere techniek voor. Wel kan hij je telefoon waarschijnlijk snel opladen, maar de garantie van 25W kan ik je niet geven.

Ik heb bijvoorbeeld tijd geleden mijn huawei opgeladen met een lenovo laptop lader, 0,0 problemen en het was/is gewoon compatibel met elkaar.

Laat maar weten als je het getest hebt!

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-09-2021 13:27 ]