Bosch WTX88MK0FG wasdroger apparaat verzorging

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akioli
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-09-2021
Mijn wasdroger geeft bij het aanzetten melding CP1 aan, in de handleiding lees ik dat er dan een apparaatverzorging uitgevoerd dient te worden. Alleen krijg ik met geen mogelijkheid de apparaatverzorging gestart. Handleiding zegt dat je programma op stand 1 moet zetten, knopje droogresultaat ingedrukt houden en tegelijkertijd de knop naar stand 4 draaien. Dan zou er wat moeten verschijnen maar er gebeurt helemaal niks. Met Bosch gebeld en die konden me aan de telefoon ook niet verder helpen, dus zal er een technieker langs komen maar dit kon pas ten vroegste binnen een maand.

Vandaar mijn vraag hier, iemand die weet of ik wat over het hoofd zie?

Alle reacties

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Heb je de voorbereidende stappen op pagina 42 van de handleiding waar naar verwezen wordt uitgevoerd?

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBaldEagle
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 29-04 21:11
De handleiding is op zich correct.

De truc is dat je de droger op katoen zet (stand 1), en snel naar fijn (stand 4) verplaatst terwijl je het strijkijzersymbool indrukt, en ook weer snel loslaat. Daarna zie je op het scherm CP1 afwisselen met een tijdsaanduiding.

Als je dit proces te langzaam doet springt hij niet op CP1 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symbi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik zat met hetzelfde probleem maar je moet het inderdaad behoorlijk snel doen anders lukt het niet, bedankt voor de tip!

never eat yellow snow