Fraude in video game auctions

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SoloH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-04 22:01
@Verwijderd

Aangezien er door jullie al een aantal artikelen zijn geschreven over de recordbedragen die zijn betaald voor Mario Bros, wilde ik jullie deze video onder de aandacht brengen :-)

YouTube: Exposing FRAUD And DECEPTION In The Retro Video Game Market

Hierin laat Karl Jobst zien dat deze bubble veroorzaakt wordt door een samenzwering van oa WATA en het veilingshuis Heritage Auctions. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de media, die eerlijk gezegd niet de boel uitpluizen en als een propaganda kanaal fungeren om deze scam mogelijk te maken.

Misschien leuk om erop in te duiken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 18:54

Mentalist

[avdD]

SoloH schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:00:
@Verwijderd

Aangezien er door jullie al een aantal artikelen zijn geschreven over de recordbedragen die zijn betaald voor Mario Bros, wilde ik jullie deze video onder de aandacht brengen :-)

YouTube: Exposing FRAUD And DECEPTION In The Retro Video Game Market

Hierin laat Karl Jobst zien dat deze bubble veroorzaakt wordt door een samenzwering van oa WATA en het veilingshuis Heritage Auctions. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de media, die eerlijk gezegd niet de boel uitpluizen en als een propaganda kanaal fungeren om deze scam mogelijk te maken.

Misschien leuk om erop in te duiken?
Ik wou net hetzelfde voorstellen. Als je eenmaal weet wat voor laaielichterij het is kan je niet meer anders dan tandenknarsend een artikel als geek: Ongeopende Super Mario 64-cartridge levert 1,56 miljoen dollar op bij v... lezen want het slaat gewoon als een tang op een varken.

Voor Kotaku was het blijkbaar wel de moeite: https://kotaku.com/youtub...e-sales-of-bei-1847557296

Karl Jobst heeft recent een vervolgvideo gemaakt:

En nog even de originele video met video tag:

Verstuurd vanaf mijn Computer®