Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Marktplaats hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Vraag

• Eneas2708
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09-03-2022
Hoi,
Ik wou graag een game pc kopen en von op marktplaats een pc voor 400 euro de specs zijn
-i5 6500
-Nvidia 1060 3gb
-As b150m hdv
-8Gb corsair ram 2400mhz
-120 gb ssd-500gb hdd
-700W voeding
-Windows 10
De echte vraag is is dit 400 euro waard?
Ik speel grotendeels games met vrienden dus nooit echt triple a titels. Denk meer dingen zoals csgo, fortnite enzovoorts. Is dit 400 euro waard alvast bedankt :)

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan? ( dit kan je zelf prima vinden namelijk )

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je bent je er bewust van dat je een PC koopt met een CPU er in dat al zes generaties oud is? Als je straks deze machine wilt upgraden, krijg je waarschijnlijk ook direct het advies nagenoeg het complete systeem te vervangen. Dan kan je beter de 400 euro op zak houden, even wat langer door sparen en daarna een volwaardig systeem kopen, met veel recentere hardware.

• Eneas2708
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09-03-2022
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:44:
Je bent je er bewust van dat je een PC koopt met een CPU er in dat al zes generaties oud is? Als je straks deze machine wilt upgraden, krijg je waarschijnlijk ook direct het advies nagenoeg het complete systeem te vervangen. Dan kan je beter de 400 euro op zak houden, even wat langer door sparen en daarna een volwaardig systeem kopen, met veel recentere hardware.
Ja ik ben hiervan bewust, maar denk je dat ik hierop wel nog gewoon simpele games op kan doen? Ik wil slechts minecraft, osu, valorant en fortnite. Heb een druk schoolleven dus ben sowieso meer casual en speel meestaal slechts een uur.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Op welke resolutie met welke grafische instellingen en hoeveel FPS wil je die spelen? Ik ben niet op de hoogte van de eisen van de games die je noemt, Minecraft gaat (out of the box) geen problemen geven denk ik, of je moet ook 4K texture packs gaan gebruiken of zo.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.