[GoT-Topix] Aantal berichten per pagina.

Pagina: 1
Acties:

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Sinds de Topix upgrade worden een aantal zaken meer in je profile opgeslagen. Datum laatste bezoek, je prefs.

Met de prefs heb ik nou een probleem. Het aantal posts per pagina staat vrij hoog ingesteld bij mij. Op mijn desktop is dit geen probleem. Deze is snel genoeg. Maar nu neemt hij deze settings ook op mijn trage portable waarmee ik dan ook dikwijls maar met een gewone dial up ben verbonden. Dus sommige dagen wijzig ik meerdere keren mijn prefs.

Zou het niet mogelijk zijn een optie te creeren om max aantal posts bv maar op een pc te wijzigen. (Alle pc zijn nl niet even snel hé)

Waarschijnlijk zijn er nog tweakers die hetzelfde probleem hebben.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

bij mij doet ie het wel hoor

Verwijderd

Ja kan toch je prefs wel of niet in je profiel opslaan? Dan lijkt me dat de oplossing.

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 22:45 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ja kan toch je prefs wel of niet in je profiel opslaan? Dan lijkt me dat de oplossing.
Waar staat die optie. Want ik vind die niet zo direct. Indien dat zou kunnen is dat de oplossing

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
lees nog een x zijn vraag
hij wilt op 1 computer zijn aantal berichten groter hebben als de andere... snapt men??
dus DMV een cookie ofzo. (ARIEN!!/FEMME!! ;) )

Verwijderd

Tja sinds 1.3.0a/b zit dat er dus niet meer in helaas.

Het feit, dat je instellingen nu op alle computers hetzelfde moeten zijn is nou niet echt handig te noemen i.m.o.
Ikzelf zit ook met een computer met een heel groot scherm en een oude laptop met een heel klein scherm.

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 23:01 schreef Wesley het volgende:
lees nog een x zijn vraag
hij wilt op 1 computer zijn aantal berichten groter hebben als de andere... snapt men??
dus DMV een cookie ofzo. (ARIEN!!/FEMME!! ;) )
Eindelijk iemand die mijn vraag doorheeft. :)

Oef ik dacht al wat is er nu mis met mijn vraag.

Dat is dus ik het kort wat ik graag zou willen. Op mijn portable minder berichten dan op mijn andere pc. (portable heeft kleiner scherm en is dikwijls maar verbonden met 56K )

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
Op zondag 19 augustus 2001 23:04 schreef tomsworld het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die mijn vraag doorheeft. :)

Oef ik dacht al wat is er nu mis met mijn vraag.

Dat is dus ik het kort wat ik graag zou willen. Op mijn portable minder berichten dan op mijn andere pc. (portable heeft kleiner scherm en is dikwijls maar verbonden met 56K )
ik ben zo'n beetje de enige die leest, ik heb een bril :P

ik wil nepadmin worden >:) ;)

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Topicstarter
Geen reactie meer of een oplossing hiervoor ?

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
NEE!! niet per computer!!! ik zit namelijk best vaak achter verschillende computers (op school, werk enz.) en ik zou gek worden als ik alle instellingen per computer steeds weer moet veranderen. Dus niet doen!! asjeblieft niet!!!

Dan stel je standaard je posts/page maar iets lager in ofzo.

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 20:43 schreef msturm10 het volgende:
NEE!! niet per computer!!! ik zit namelijk best vaak achter verschillende computers (op school, werk enz.) en ik zou gek worden als ik alle instellingen per computer steeds weer moet veranderen. Dus niet doen!! asjeblieft niet!!!
Ik kom ook met verschillende pc's op GoT maar ik zou het leuk vinden om aan te kunnen geven bij prefs bv deze settings enkel gebruiken op deze pc.
Dus je standaard settings van je profiel gebruiken op iedere pc zonder cookie.
Dus maw een soort van prioriteit:
Cookie met aparte settings aanwezig ? -> Die settings gebruiken.
Geen cookie -> Standaard settings.
Dan stel je standaard je posts/page maar iets lager in ofzo.
Ik ga op mijn desktop niet kijken met 25 posts/page als dat gerust beter kan.
Maar mijn portable doet wel eens moeilijk en daar is 25 voldoende om goed te kunnen kijken.

Pagina: 1