"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Waar staat die optie. Want ik vind die niet zo direct. Indien dat zou kunnen is dat de oplossingOp zondag 19 augustus 2001 22:45 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ja kan toch je prefs wel of niet in je profiel opslaan? Dan lijkt me dat de oplossing.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
lees nog een x zijn vraag
hij wilt op 1 computer zijn aantal berichten groter hebben als de andere... snapt men??
dus DMV een cookie ofzo. (ARIEN!!/FEMME!!
)
hij wilt op 1 computer zijn aantal berichten groter hebben als de andere... snapt men??
dus DMV een cookie ofzo. (ARIEN!!/FEMME!!
Verwijderd
Tja sinds 1.3.0a/b zit dat er dus niet meer in helaas.
Het feit, dat je instellingen nu op alle computers hetzelfde moeten zijn is nou niet echt handig te noemen i.m.o.
Ikzelf zit ook met een computer met een heel groot scherm en een oude laptop met een heel klein scherm.
Het feit, dat je instellingen nu op alle computers hetzelfde moeten zijn is nou niet echt handig te noemen i.m.o.
Ikzelf zit ook met een computer met een heel groot scherm en een oude laptop met een heel klein scherm.
Eindelijk iemand die mijn vraag doorheeft.Op zondag 19 augustus 2001 23:01 schreef Wesley het volgende:
lees nog een x zijn vraag
dus DMV een cookie ofzo. (ARIEN!!/FEMME!!)
Oef ik dacht al wat is er nu mis met mijn vraag.
Dat is dus ik het kort wat ik graag zou willen. Op mijn portable minder berichten dan op mijn andere pc. (portable heeft kleiner scherm en is dikwijls maar verbonden met 56K )
ik ben zo'n beetje de enige die leest, ik heb een brilOp zondag 19 augustus 2001 23:04 schreef tomsworld het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mijn vraag doorheeft.
Oef ik dacht al wat is er nu mis met mijn vraag.
Dat is dus ik het kort wat ik graag zou willen. Op mijn portable minder berichten dan op mijn andere pc. (portable heeft kleiner scherm en is dikwijls maar verbonden met 56K )
ik wil nepadmin worden
Geen reactie meer of een oplossing hiervoor ?
NEE!! niet per computer!!! ik zit namelijk best vaak achter verschillende computers (op school, werk enz.) en ik zou gek worden als ik alle instellingen per computer steeds weer moet veranderen. Dus niet doen!! asjeblieft niet!!!
Dan stel je standaard je posts/page maar iets lager in ofzo.
Dan stel je standaard je posts/page maar iets lager in ofzo.
Ik kom ook met verschillende pc's op GoT maar ik zou het leuk vinden om aan te kunnen geven bij prefs bv deze settings enkel gebruiken op deze pc.Op maandag 20 augustus 2001 20:43 schreef msturm10 het volgende:
NEE!! niet per computer!!! ik zit namelijk best vaak achter verschillende computers (op school, werk enz.) en ik zou gek worden als ik alle instellingen per computer steeds weer moet veranderen. Dus niet doen!! asjeblieft niet!!!
Dus je standaard settings van je profiel gebruiken op iedere pc zonder cookie.
Dus maw een soort van prioriteit:
Cookie met aparte settings aanwezig ? -> Die settings gebruiken.
Geen cookie -> Standaard settings.
Ik ga op mijn desktop niet kijken met 25 posts/page als dat gerust beter kan.Dan stel je standaard je posts/page maar iets lager in ofzo.
Maar mijn portable doet wel eens moeilijk en daar is 25 voldoende om goed te kunnen kijken.
Pagina: 1