PostNL zegt dat ik nog moet betalen, Pakket wel geleverd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 16:04
Goededag Mede tweakers,

Ik heb weer een leuke voor PostNL.

Ik heb wat besteld in het buitenland en moet daar inklaring kosten over betalen, alleen dit pakket stond een maand stil en kreeg op eens de melding dat het onderweg was en staat het voor de deur (dit was ook de eerste melding die ik kreeg na een maand geen sms, email of brief), terwijl volgens PostNL nog steeds de factuur open staat.

Ik heb al contact gezocht met PostNL en na de woorden we zoeken het uit al lang niks gehoord, iemand anders hier al mee te maken gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dutchone schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:13:
Goededag Mede tweakers,

Ik heb weer een leuke voor PostNL.

Ik heb wat besteld in het buitenland en moet daar inklaring kosten over betalen, alleen dit pakket stond een maand stil en kreeg op eens de melding dat het onderweg was en staat het voor de deur (dit was ook de eerste melding die ik kreeg na een maand geen sms, email of brief), terwijl volgens PostNL nog steeds de factuur open staat.

Ik heb al contact gezocht met PostNL en na de woorden we zoeken het uit al lang niks gehoord, iemand anders hier al mee te maken gehad?
Pakket is geleverd en je hebt de inklaringskosten nog niet voldaan ?
Dan moet je gewoon betalen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Hackus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:15:
[...]

Pakket is geleverd en je hebt de inklaringskosten nog niet voldaan ?
Dan moet je gewoon betalen
Dat snap ik,

Alleen ik kan het niet meer online doen, en volgens de site van de betaling staat er dat het op te halen is bij een postnl punt zodat ik daar moet betalen.

Ik zal in mijn pauze eens langs gaan met de PostNL sticker maar ik denk dat ik dan een moeilijke vraag stel.

De post bezorger zag ook niks in zijn kastje staan er over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dutchone schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:18:
[...]

Dat snap ik,

Alleen ik kan het niet meer online doen, en volgens de site van de betaling staat er dat het op te halen is bij een postnl punt zodat ik daar moet betalen.

Ik zal in mijn pauze eens langs gaan met de PostNL sticker maar ik denk dat ik dan een moeilijke vraag stel.

De post bezorger zag ook niks in zijn kastje staan er over
Als het afgegeven is bij PostNL punt, kun je daar betalen. Maar als de postbode bij je is geweest, dan kan het PostNL punt niet meer dan T&T nakijken. Ze zullen je dan doorverwijzen naar KS van PostNL.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:19
Ik zou hier niet te veel moeite voor doen.

Zij willen geld van jou, dan moeten ze er maar om vragen. Contact met de helpdesk heb je al gehad en ze zouden het uit gaan zoeken. Naar mijn idee heb je dan wel aan je verplichtingen voldaan.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 21:53

GB2

Desnoods mail je nog even en laat je het daarbij, dan staat er ook iets zwart op wit.. mocht over 3 maanden iemand wakker worden en je gaan herinneren of extra kosten in rekening brengen kan je die meteen weer wegsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 12:27
Dutchone schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:13:
kreeg op eens de melding dat het onderweg was en staat het voor de deur (dit was ook de eerste melding die ik kreeg na een maand geen sms, email of brief), terwijl volgens PostNL nog steeds de factuur open staat.
Wellicht een overbodige waarschuwing, maar zou even goed controleren of het geen phishing mail is. Ik ontving vanochtend zelf een 'Pakket is onderweg' e-mail van "PostNL", die behoorlijk echt leek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
Nou,

Hij kan eigenlijk alweer opslot, volgens de app en de website heb ik betaald.

Ik heb er fotos van gemaakt en op geslagen en de factuur gedownload.

Ik ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
Jaer288 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:45:
[...]

Wellicht een overbodige waarschuwing, maar zou even goed controleren of het geen phishing mail is. Ik ontving vanochtend zelf een 'Pakket is onderweg' e-mail van "PostNL", die behoorlijk echt leek.
Ik krijg deze ook en heb alles dubbel gecheckd, het T&T nummer komt overeen en ik kreeg de melding in de officieele postnl app.

Maar goeie heads up, er gaan de laatste tijd te veel van dat soort phising rond,
Pagina: 1