Toon posts:

poll: Terugleveren stroom zonnepanelen, lastig verwoord?

Pagina: 1
Acties:

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
poll: Terugleveren stroom zonnepanelen

Ligt het aan mij of is er iets mis met deze poll.

De vraag is "Heeft jouw netbeheerder je teruglevering tegengehouden?"
Daarop kan je Nee(er is niets tegengehouden) want ik heb géén pv of huur dus geen eigen dak (wat niet hoeft te betekenen dat je geen pv hebt). Iets met dubbele ontkenningen die goed stemmen bemoeilijkt.

Ik zou iets doen als:

-Ja, het net is overbelast hier
-Nee, ik bezit panelen
-Nee, ik huur panelen
-Ik heb geen pv
-Ik overweeg pv
-Ik heb geen pv ivm gebrek aan net capaciteit
-Ik kan geen pv plaatsen omdat ik huur of geen eigenaar ben van het dak.

Al hebben de laatste 4 antwoorden eigenlijk weinig met de vraag te maken, maar zo staan ze er nu ook.

• Astennu
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:24
Lijkt mij inderdaad ook beter want de huidige opties kloppen voor veel mensen niet.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee