Toon posts:

Hoesje: circumference along / across?

Pagina: 1
Acties:

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Nu online
Vooropgesteld: ik spreek al jaren Engels. Maar dit Engels heb ik nog nooit gezien. Ik wil een hoesje voor de iPhone laten maken. Normaal meet ik dan de hoogte, breedte en dikte en komt het goed. Maar dat is mij door deze ontwerpster verboden.

Ik moet het meten in omtrek ‘across’ en ‘along’. Ik ben een simpele hbo-afgestudeerde journalist. Wiskunde heb ik zo gauw als het kon laten vallen. Naar de universiteit ben ik nooit geweest. Daar was ik ‘te dom’ voor. Dus vraag ik het hier aan de slimme Tweakers. ;)

Dit is wat de ontwerpster wil weten:

In a nutshell, please answer all 3 questions:
1) circumference along _____ / across _____ WITH protective case (in millimeters)
2) circumference along _____ / across _____ WITHOUT protective case (in millimeters)

Wat ik snap: ze wil dat ik de omtrek meet van mijn iPhone met en zonder hoesje. Ze heeft een voorbeeld meegestuurd. Is dit dan ‘across’ of ‘along’? En wordt dan met ‘across’ bedoeld: de omtrek van de iPhone van boven naar beneden?

Deze dame is Oekraïens en ik vermoed dus dat ze slecht Engels spreekt. :)

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Het gebruik van along en across lijkt hier niet helemaal correct. Zoals ik het lees wil ze de omtrek hebben van links naar recht en van boven naar beneden.

In bovenstaand voorbeeld is het dus 167 mm van links naar rechts. Ik zou deze vullen bij across en daarna van boven naar beneden rondom invullen bij along. Stuur desnoods vergelijkbare foto's mee als dat mogelijk is.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Dennisweb
  • Nu online
Juist! Dat was dus ook mijn gedachte! :) Ben ik toch niet helemaal gek. ;)

• Yaksa
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-09 17:36
Gewoon googelen op iPhone (xx) dimensions kan toch ook?
Afbeelding naar dame sturen en klaar.
Hoef je niks te meten, dat heeft de fabrikant al voor je gedaan.
Die dikte van het hoesje maakt voor de afmetingen (incl. hoesje) geen donder uit, het ding moet passen op je telefoon.
En die dikte is ook afhankelijk van het materiaal wat zij zelf gebruikt, en dat weet je niet, tenzij je gespecificeerd hebt dat het een bepaalde dikte moet hebben

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07:53
Yaksa schreef op maandag 13 september 2021 @ 21:27:
Die dikte van het hoesje maakt voor de afmetingen (incl. hoesje) geen donder uit, het ding moet passen op je telefoon.
Tenzij het een hoesje / pouch is die om de telefoon met hoesje / case heen moet passen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Dennisweb
  • Nu online
Xander schreef op maandag 13 september 2021 @ 21:32:
[...]

Tenzij het een hoesje / pouch is die om de telefoon met hoesje / case heen moet passen?
Dat is inderdaad het geval. Het is een pouch die om een iPhone met doorzichtige Apple case moet passen.

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:28
zou idd zoveel mogelijk fotos meesturen. Als het dan toch anders is dan ze bedoeld heeft kan ze er wat van zeggen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Dennisweb
  • Nu online
Kreeg net nog een mailtje. @BillSpaarbank heeft gelijk. Ze willen de omtrek over de breedte en de omtrek over de lengte (met en zonder hoesje). Ik stuur inderdaad ook foto’s mee. Dan is het niet mijn schuld als het verkeerd gaat. Dankjewel allemaal!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee