Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik race vooral in VR met de HP reverb G2 incuslief ACC als dat soepel draait gaat de rest van het gamen wat ik nog doe op me gewone scherm ook goed (dat lukt ook met me oude systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb eigenlijk niet echt een idee omdat de prijzen van de GPU best hoog liggen maar maximaal 2000 euro zal wel mooi zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee eigenlijk niet hier onder een lijstje van me oude systeem wat ik nu gebruik maar draait niet echt soepel in VR met ACC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
IIk zat zelf te denken om alles maar te gaan upgraden en me oude systeem te verkopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee merk maakt me opzich niet zoveel uit als het maar doet wat het moet doen paar usb poorten extra zal wel handig zijn voor de simulator.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee heb verder geen wensen
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan en gaat niet gebeuren
Wat verwacht je van ons?Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met het maken van keuzes, moet ik alleen gewoon me gpu upgraden of is eigenlijk het hele systeem aan de beurt? of moet ik alleen mijn moederbord / ram / cpu en gpu verkopen zodat ik de SSD / Voeding / Kast etc allemaal wel hou?
Hier een lijstje wat ik tot nu toe heb samen gesteld.
Wel beetje boven budget maar goed. als het niet anders is
Ik race vooral in VR met de HP reverb G2 incuslief ACC als dat soepel draait gaat de rest van het gamen wat ik nog doe op me gewone scherm ook goed (dat lukt ook met me oude systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb eigenlijk niet echt een idee omdat de prijzen van de GPU best hoog liggen maar maximaal 2000 euro zal wel mooi zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee eigenlijk niet hier onder een lijstje van me oude systeem wat ik nu gebruik maar draait niet echt soepel in VR met ACC
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-6700K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asus Republic Of Gamers ROG MAXIMUS VIII FORMULA | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li PC-O8 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Ventilatoren | Corsair HD120 RGB LED (3 stuks met PWM-controller), 120mm | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum CMD16GX4M2B3000C15 | € 241,28 | € 241,28 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX1200i | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Corsair Neutron XTi 480GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung PM961 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 241,28 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
IIk zat zelf te denken om alles maar te gaan upgraden en me oude systeem te verkopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee merk maakt me opzich niet zoveel uit als het maar doet wat het moet doen paar usb poorten extra zal wel handig zijn voor de simulator.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee heb verder geen wensen
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan en gaat niet gebeuren
Wat verwacht je van ons?Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met het maken van keuzes, moet ik alleen gewoon me gpu upgraden of is eigenlijk het hele systeem aan de beurt? of moet ik alleen mijn moederbord / ram / cpu en gpu verkopen zodat ik de SSD / Voeding / Kast etc allemaal wel hou?
Hier een lijstje wat ik tot nu toe heb samen gesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-11700 Boxed | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B560 Steel Legend | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 V2 OC Edition met LHR | € 1.369,- | € 1.369,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 132,75 | € 132,75 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 169,- | € 169,- |
| Totaal | € 2.404,45 | |||
Wel beetje boven budget maar goed. als het niet anders is