Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabbio
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13-09-2021
Hallo,

Onlangs heb ik een Chrome laptop gekocht, die ik puur alleen voor mijn studie wil gebruiken. Graag zou ik een soort slot erop willen zetten dat ik niet in de verleiding kom games te downloaden, bijvoorbeeld een optie waarbij ik iemand anders het wachtwoord laat bedenken.
Tot nu toe kan ik alleen maar kinderslotten vinden die je voor een ander account kan maken, maar ik wil het voor mijn eigen account aanmaken.
Heeft iemand tips??

Gr Fabbio

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
With all due respect, ik neem aan dat je volwassen bent? Dan moet je je oplossing niet in techniek zoeken maar in het feit dat je klaarblijkelijk niet de discipline hebt om geen dingen te doen die je niet wil doen. Doe dáár iets aan. Niet leuk om te horen, wel de waarheid.

Verder zou ik zeggen een non-admin account maar er zijn zat games die zonder admin geïnstalleerd kunnen worden. Oh, wacht, non-windows (Chromebook); dan is dat niet aan de orde. Maar er zijn altijd sowieso nog talloze browser-based games...

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 13-09-2021 10:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Google family aanmaken, een nieuw account aanmaken als ouder en je huidig account omzetten naar kind. Dan kan je als ouder je eigen account 'dichtzetten'.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)