Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en web development. Qua gaming speel ik van alles, op 1080p. Ik stel geen hoge eisen, maar liefst wel een toekomstbestendige pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 550, ik wil er een 2de handse video kaart bij zoeken van rond de € 200, zodat ik totaal rond de €750 uit kom. Als ik hoger uitkom heb ik het idee dat ik beter deze kan kopen:
pricewatch: Lenovo Legion T5 28IMB05 (90NC00PTMH)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil er een GTX 1060 6gb 2de hands bij kopen, of hebben jullie nog een andere aanrader? Eventueel wil ik dan later, als de prijzen weer normaal zijn, de videokaart upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als hij stil is, ook tijdens het gamen. Mijn vrouw zit vaak in dezelfde ruimte te lezen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de componenten verzamelt uit de laatste paar Desktop best buy guides. Gaan de componenten zo goed samen, zijn er nog verbeteringen te vinden?
Ik twijfel nog voor een Intel i5 10400f om de prijs wat meer te drukken.
Gamen en web development. Qua gaming speel ik van alles, op 1080p. Ik stel geen hoge eisen, maar liefst wel een toekomstbestendige pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 550, ik wil er een 2de handse video kaart bij zoeken van rond de € 200, zodat ik totaal rond de €750 uit kom. Als ik hoger uitkom heb ik het idee dat ik beter deze kan kopen:
pricewatch: Lenovo Legion T5 28IMB05 (90NC00PTMH)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil er een GTX 1060 6gb 2de hands bij kopen, of hebben jullie nog een andere aanrader? Eventueel wil ik dan later, als de prijzen weer normaal zijn, de videokaart upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als hij stil is, ook tijdens het gamen. Mijn vrouw zit vaak in dezelfde ruimte te lezen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de componenten verzamelt uit de laatste paar Desktop best buy guides. Gaan de componenten zo goed samen, zijn er nog verbeteringen te vinden?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 202,07 | € 202,07 |
| 1 | Moederborden | ASUS Prime B460M-A | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 79,94 | € 79,94 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 52,- | € 52,- |
| Totaal | € 569,76 | |||
Ik twijfel nog voor een Intel i5 10400f om de prijs wat meer te drukken.