Ik wil graag weten wat de waarde is van deze vw polo radio

Pagina: 1
Acties:
  • 1.092 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dassenjas
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik kan deze radio van een vriend overnemen, maar ik heb er geen verstand van. Ik weet dus ook niet goed wat ik ervoor moet bieden. Ik weet wel dat het een aftermarket radio (ik vermoed uit China) maar ik kan de radio zelf niet vinden op internet. Ik weet niet wat het model is. Graag tips of ik de radio moet overnemen en voor hoeveel dan. Het is een voor de vw polo 2011.

Bedankt alvast! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bslYgTN4qp-sbGg4PgeQwv-_lwI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aaFOcUXrhbeqdUIO9FyxcZ2c.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:53
Als het een vriend is dan weet je voor hoeveel die hem gekocht heeft en wanneer, als dat enige tijd geleden is en het product is in goeie staat doe je bijvoorbeeld aankoopsprijs / 2. Maar is dit nou echt niet iets waar je onderling uit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:24
Aangezien het een vriend is lijkt mij een vriendenprijsje van 100 tot 125 euro schappelijk.

Lijkt op een imitatie RNS510, die gaan origineel gebruikt voor 200 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-05 10:43
Is inderdaad een after market Chinese RNS510 kloon (met android?Zo ja, welke versie?), kosten een fractie van een echte RNS510. Zou zelf niet eens meer bieden dan 75 euro. Nieuwere chinese modelen met grotere schermen kun je al nieuw op MP kopen voor onder de 200 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En staat in het Duits, vast met een reden, dus een kratje bier zal voldoende zijn. De lay-out lijkt op android 4 en de grafische weergave lijkt uit 2011.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Met @Vorkie
Begin met "vijf tientjes"
Als het een échte vriend is, zal hij zelfs daaronder gaan.
Zou hij er dan dik overheen gaan, kan je zelf bepalen hoe 'hecht' de vriendschap is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:13
Deze radio's kosten tussen 80 en 200 euro afhankelijk van de features. De versies met Android erop zijn de duurdere versies, en je hebt de "china software".
Ik zou de Android versies vermijden omdat het vaak lang duurt om op te starten. Tevens zit er vaak een verouderde versie die nooit meer geupdate wordt. Zeker vervelend als je de boel ook nog eens koppelt aan het internet. Of als je apk's wilt installeren krijg je meldingen dat de boel te oud is.
De UI ziet er te hip of "te aftermarket" uit.

De dommere versie met "china software" is handiger omdat deze sneller is en niet teveel toeters en bellen bevat en doet wat hij moet doen. Heeft vaak ook geen mogelijkheid om te verbinden met internet of om software te installeren. Zit vaak alleen een mogelijkheid om IGO navigatie software te draaien.
Deze versie heeft vaak ook een UI die ook uitstraalt als de originele RNS en past bij de auto.

Ik zou hier niet meer dan 5 tientjes voor bieden.

Mijn advies, kijk bij ome Ali. Wellicht hebben ze tegenwoordig versies met Carplay/Android Auto. In mijn BMW F30 heb ik zo n schermpje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nqh3yqXFQ5yCL2KytWYH6rPd-bY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Occ72ytLmxuFe7ZCjXO2WLbW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door com2,1ghz op 13-09-2021 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-05 10:43
com2,1ghz schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:10:

Ik zou de Android versies vermijden omdat het vaak lang duurt om op te starten. Tevens zit er vaak een verouderde versie die nooit meer geupdate wordt. Zeker vervelend als je de boel ook nog eens koppelt aan het internet. Of als je apk's wilt installeren krijg je meldingen dat de boel te oud is.
De UI ziet er te hip of "te aftermarket" uit.

De dommere versie met "china software" is handiger omdat deze sneller is en niet teveel toeters en bellen bevat en doet wat hij moet doen. Heeft vaak ook geen mogelijkheid om te verbinden met internet of om software te installeren. Zit vaak alleen een mogelijkheid om IGO navigatie software te draaien.
Deze versie heeft vaak ook een UI die ook uitstraalt als de originele RNS en past bij de auto.

[Afbeelding]
Ik heb een Android versie Xtrons als vervanging van mijn RNS510 met 9"scherm en die start toch echt in 1 seconde op, contact aan, en hij doet het ;) Is een PX6 met octacore en Android 10 en deze is nu voorzien van de Hal9k ROM, dus updates zullen er voorlopig nog wel blijven komen. Inclusief CANbus en alle stuurbedienings knopjes werken, en heeft Apple Carplay en Android Auto.
Als je de unit verkeerd aansluit (of de instelling in de unit verkeerd zet) dan doet ie altijd een cold boot ipv een warm boot, waarbij bij contact uit de unit in deep sleep gaat en binnen enkele seconden weer "opgestart" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:45

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:"Wat is dit waard"-vragen zijn niet de bedoeling op tweakers. Dit topic gaat daarom dicht.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.