D&D vraagje

Pagina: 1
Acties:

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:20
Ik speel nu D&D third edition maar daar staan alle tabellen etc. versprijd door het hele boek. Bij AD&D stond er achterin het boek (of ergens anders) een samenvatting van alle tabellen.

Weet iemand waar ik alle tabellen bij elkaar kan vinden, zodat ik niet de hele tijd het hele boek door moet bladeren of die dingen uit me kop moet leren?

Ik bedoel dus te tabellen van saving throws and experience etc. etc.

There is no magic.

Verwijderd

Hmmmmzzzz... Ik ken een gast die er ontzettend veel van weet. Als je ICQ hebt... add me ff in.. kunnen we verder over lullen. Ik speel zelf ook D&D :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Het is dus AD&D 3rd edition ;) D&D is de allereerste versie maar goed, ik heb zelf een aantal 2nd edition boeken en ook de ravenloft world setting (domains of dread) en natuurlijk de monster manual van die wereld :)

Heb eigenlijk nog niks van 3rd edition boeken gezien dus weet het niet.. als het er niet in zit tsja lijkt het me moeilijk vragen ;) maareuh als je het niet moeilijk wilt doen scan je ze ff in met scanner :) Kun je ze zelf bijelkaar zetten..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:20
Op zondag 19 augustus 2001 21:54 schreef aXe het volgende:
Het is dus AD&D 3rd edition ;) D&D is de allereerste versie maar goed, ik heb zelf een aantal 2nd edition boeken en ook de ravenloft world setting (domains of dread) en natuurlijk de monster manual van die wereld :)

Heb eigenlijk nog niks van 3rd edition boeken gezien dus weet het niet.. als het er niet in zit tsja lijkt het me moeilijk vragen ;) maareuh als je het niet moeilijk wilt doen scan je ze ff in met scanner :) Kun je ze zelf bijelkaar zetten..
Het is nog altijd D&D third edition hoor!

FF logisch nadenken: De eerste editie heette D&D - de tweede heette AD&D (of D&D second edition) - als de derde dan AD&D third edition zou heten dan zou dat betekenen dat er 3 versies van AD&D zijn en dat is niet zo want alleen de second edition D&D heette AD&D vandaar dat dit D&D Third Edition heet

There is no magic.