In het verleden heb ik altijd MacBooks Pro gehad en daarbij ging video-content afspelen via VLC heel simpel goed op een extern scherm. Gewoon de HDMI in de MacBook en het goede HDMI-kanaal opzoeken op het externe scherm. Daarna op Full Screen en hij is precies beeldvullend.
Sinds ik een MacBook Air heb, gaat dit niet meer goed.
Wat gebeurt er?
De video-content loopt of is gepauzeerd. Ik sluit het externe scherm aan (via een tussenstuk, want MacBook Air heeft geen HDMI-poort) via een HDMI-kabel op de MacBook Air. Vervolgens op Full Screen maar daarna is hij niet beeldvullend, maar een stuk groter dan het beeld van het externe scherm. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd qua formaten en verhoudingen, zelfs slepen en resizen van het window, maar niets werkt.
Is dit een bekend probleem? Weet iemand een oplossing?
Sinds ik een MacBook Air heb, gaat dit niet meer goed.
Wat gebeurt er?
De video-content loopt of is gepauzeerd. Ik sluit het externe scherm aan (via een tussenstuk, want MacBook Air heeft geen HDMI-poort) via een HDMI-kabel op de MacBook Air. Vervolgens op Full Screen maar daarna is hij niet beeldvullend, maar een stuk groter dan het beeld van het externe scherm. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd qua formaten en verhoudingen, zelfs slepen en resizen van het window, maar niets werkt.
Is dit een bekend probleem? Weet iemand een oplossing?