Wie heeft deze kast? Is het een beetje een goede kast?
Hoe hangt de voeding erin?
Horizontaal bovenin of verticaal langs de processor?
sigloos
Verwijderd
hehehe leuk om je poten aan open te halen die kast !! he collega !Op zondag 19 augustus 2001 20:54 schreef _mARCO_ het volgende:
De voeding zit horizontaal bovenin.
Je hebt in principe 4 5,25" drive bays, maar eentje zit er 'verstopt' achter een soort van 'klepje' dat (om de telefoon-vergelijking maar op te houden) de speaker moet zijn. Dat ding kun je weghalen en vervangen door een (bijgeleverd) ander afdekplaatje.
Tis niet echt een tweakerskast, maar hij ziet er wel aardig uit en daar kicken veel mensen ook wel op.
Verwijderd
Verwijderd
hmm die ervaring heb ik er niet mee... maar goed..Op zondag 19 augustus 2001 21:05 schreef TweakGuy het volgende:
Als je je PC veel nodig hebt raad ik aan om er direct een backup-voeding bij te houden, aangezien die dingen die erin zitten echt vaan een zwaar baggere kwaliteit zijn.
Of ze gaan ineens kapot, of ze zorgen voor spontane resets, of ze lopen aan
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
he die kast heb ik ook en die platen zijn echt niet dun fijn kastje zie de mijneOp zondag 19 augustus 2001 20:46 schreef marcell het volgende:

Verwijderd
wat een onzin licht echt niet aan je voeding hoorOp zondag 19 augustus 2001 22:19 schreef Gizz het volgende:
Voeding die erin zit is idd zwaar k*t en hij maakt nog veel herrie ook, mijn celeron 466+512MB ram+ 2 HD's+2 CDrom gevallen+ GF1 enz. bleef rebooten met die voeding, eerst alleen als ik in gamez zat en daarna ging hij nooit meer verder dan memory tellen in het begin. Andere voeding erin en het probleem is over.
Als ik ga gamen is er toch meer stroom nodig.Op zondag 19 augustus 2001 22:28 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
wat een onzin licht echt niet aan je voeding hoor
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
pff heb je gewoon by toeval een gare voeding gehad maar zo'n voeding trekt dat met gemakt dat jij toevallig een gare had wil niet zeggen dat ze niet deugenOp zondag 19 augustus 2001 22:31 schreef Gizz het volgende:
[..]
Als ik ga gamen is er toch meer stroom nodig.
Hoe wil je dan verklaren dat het probleem meteen over is na een nieuwe voeding
Je zegt nu dat ik een slechte voeding had maar dat het daar door geen slechte voeding isOp zondag 19 augustus 2001 22:32 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
pff heb je gewoon by toeval een gare voeding gehad maar zo'n voeding trekt dat met gemakt dat jij toevallig een gare had wil niet zeggen dat ze niet deugen
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Verwijderd
ziet er vet uit maar stevig is ie niet echt is wel erg ruig te moddenOp zondag 19 augustus 2001 20:46 schreef marcell het volgende:
Hmz, ik heb een kast van 250 piek...Op zondag 19 augustus 2001 22:34 schreef Gizz het volgende:
Het is gewoon een feit dat bij die kastjes van 80 piek geen kwaliteitsvoeding zit.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt