Filter filter

Pagina: 1
Acties:
  • 586 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Prijs, levertijd, winkels, beoordelingen en aantal reviews zijn filters die ik zelden tot nooit (als eerste) gebruik. Bij monitoren zijn diagonaal, resolutie, refresh rate en paneel IMO de belangrijkste filters. Is hier een betere UI mogelijk?
Voor resolutie moet ik drie schermen scrollen.. is de PW ontworpen voor 2160p monitoren? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NM7g5hZWPv5BYHUsUyP6p5VSi0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7tNSyhly3ORjvBFVuQEDItJd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:15

Mooijekind

Manager Product Content
Voor de consistentie in de pricewatch hebben we ervoor gekozen om deze filters die bij elke categorie terugkomen als eerste te tonen. Zodoende hoeven gebruikers hier nooit naar te zoeken.

Ik kan me voorstellen dat sommige gebruikers het net anders willen zien, afhankelijk van de categorie waar ze in zoeken.
Ik zal eens bij mijn collega's van Product aankaarten dat er behoefte is aan gepersonaliseerde filterweergave .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05:25
Yo dawg, I heard you like filters...

[ Voor 68% gewijzigd door Josk79 op 23-07-2022 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Er zijn weer wat filters die ik nooit gebruik bijgekomen..

@Mooijekind
Mooijekind schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:03:
Voor de consistentie in de pricewatch hebben we ervoor gekozen om deze filters die bij elke categorie terugkomen als eerste te tonen. Zodoende hoeven gebruikers hier nooit naar te zoeken.
Daarentegen wordt het steeds lastiger om andere filters te vinden. Discoverability van filters is slecht IMO, omdat alles is dichtgeklapt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h33L9aCR6b9A2oJxHPsvFvXv52c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NEGNfC6UfyEgSlOVQV893wSd.png?f=user_large

[ Voor 80% gewijzigd door Olaf van der Spek op 05-11-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBird022
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-09 02:05
Graag hoogte bandbreedte van HDMI 2.1 aansluitingen erin!

De PlayStation 5 heeft bijvoorbeeld maar 32Gbps in plaats van 48Gbps. Ook bij monitoren zie je dit vaak. Heeft best wel wat impact.

Het is best vaak helemaal niet duidelijk of een 4k monitor met hdmi 2.1 wel of niet de volle 48Gbps ondersteunt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.