Op dit moment heb ik een "goede" baan als ITer. Ik ben afgestudeerd en heb een vast contract, een koopwoning, een auto en wat tijd nodig om even me hoofd te legen. Ik zit er al een tijdje aan te denken om tijdelijk ander werk te zoeken. Mijn huidige baan ga ik dan opzeggen. Het lijkt mij mooi om een half jaar tot jaar op een vakantie bestemming te werken, niet in de IT dus. Maar ik heb hier eigenlijk helemaal geen verstand van. Ik weet niet wat het gemiddelde salaris is en wat de arbeidsvoorwaarden zijn. Als ik op Google zoek kom ik niet heel veel bruikbare informatie tegen.
Mijn kosten per maand zijn:
- 800 euro hypoteek
- 100 euro stroom, gas, water
- 150 euro per maand auto wegenbelasting + verzekering
- 120 euro zorgverzekering
- 60 euro internet en tv
Bovenstaande zijn mijn vaste lasten per maand.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het best even er tussen uit kan gaan? Wat voor werk betaald redelijk en is aangenaam qua omgeving, sfeer en even weg van Nederland. Ik heb echt wat maanden nodig om na te denken over wat ik nou verder wil doen in het leven.
Mijn kosten per maand zijn:
- 800 euro hypoteek
- 100 euro stroom, gas, water
- 150 euro per maand auto wegenbelasting + verzekering
- 120 euro zorgverzekering
- 60 euro internet en tv
Bovenstaande zijn mijn vaste lasten per maand.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het best even er tussen uit kan gaan? Wat voor werk betaald redelijk en is aangenaam qua omgeving, sfeer en even weg van Nederland. Ik heb echt wat maanden nodig om na te denken over wat ik nou verder wil doen in het leven.