Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem wordt voornamelijk gebruikt voor gaming, dag dagelijkse browsing, streamen van content in het netwerk en thuiswerken (autocad, inventor + extern bureaublad omgeving)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Beperkingen in budget zijn er niet, maar we moeten natuurlijk redelijk blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De reden van upgrade is eigenlijk dat de schoonvader het huidige systeem deels overneemt en ik dus een upgrade kan doen.
Link naar huidig systeem: Desktop
Zaken die overgenomen worden:
Case - Cooler Master Cosmos C700P
SSD - Samsung 970 Evo 1 TB
CPU koeler - Asus ROG Ryuo 240
GPU - Asus Rog Strix 1070 Ti
Harde schijven
Randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is dus vooral de kern van de pc dat ik nodig heb. CPU, mobo, geheugen en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben al jaren tevreden van asus en hun rog lijn. Je betaald hier inderdaad wel iets meer maar mijns inzien is dit de spec en kwaliteit waard.
Ga je overklokken?
Ik probeer altijd wel het maximum uit het systeem te halen. Dus ook hier zal ik kijken om die extra 5-10% winst eruit te halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Op zich zit ik wel goed met onderstaande artikels, maar je weet nooit dat ik ergens een aanrader over het hoofd zie.
Mijn twijfels zijn dan ook of de 3600 samsung b-die rams hun meerprijs waard zijn en of ik niet gewoon bij seasonic blijf (huidige systeem) op vlak van PSU.
Reden van de iets wat vreemde SSD keuze is omdat ik met nieuw mobo beschik over 2 M2 slots.
De 500Gb SSD is dan voor windows en de 1TB voor game installs.
Systeem wordt voornamelijk gebruikt voor gaming, dag dagelijkse browsing, streamen van content in het netwerk en thuiswerken (autocad, inventor + extern bureaublad omgeving)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Beperkingen in budget zijn er niet, maar we moeten natuurlijk redelijk blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De reden van upgrade is eigenlijk dat de schoonvader het huidige systeem deels overneemt en ik dus een upgrade kan doen.
Link naar huidig systeem: Desktop
Zaken die overgenomen worden:
Case - Cooler Master Cosmos C700P
SSD - Samsung 970 Evo 1 TB
CPU koeler - Asus ROG Ryuo 240
GPU - Asus Rog Strix 1070 Ti
Harde schijven
Randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is dus vooral de kern van de pc dat ik nodig heb. CPU, mobo, geheugen en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben al jaren tevreden van asus en hun rog lijn. Je betaald hier inderdaad wel iets meer maar mijns inzien is dit de spec en kwaliteit waard.
Ga je overklokken?
Ik probeer altijd wel het maximum uit het systeem te halen. Dus ook hier zal ik kijken om die extra 5-10% winst eruit te halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Op zich zit ik wel goed met onderstaande artikels, maar je weet nooit dat ik ergens een aanrader over het hoofd zie.
Mijn twijfels zijn dan ook of de 3600 samsung b-die rams hun meerprijs waard zijn en of ik niet gewoon bij seasonic blijf (huidige systeem) op vlak van PSU.
Reden van de iets wat vreemde SSD keuze is omdat ik met nieuw mobo beschik over 2 M2 slots.
De 500Gb SSD is dan voor windows en de 1TB voor game installs.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 509,- | € 509,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | € 259,- | € 259,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16Q-32GTZR | € 297,50 | € 297,50 |
1 | Voedingen | Asus ROG Strix 750W Gold | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 79,99 | € 79,99 |
Totaal | € 1.270,39 |