Roccat Kova veranderd van snelheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Beste lezers,

Sinds kort heb ik een Roccat Kova 11-502

Leuke muis, behalve dat de cursor van tijd tot tijd plots over het beeldscherm schiet. De snelheid is dan ineens vele malen hoger. Als ik bij de instellingen kijk zie ik niets. Ook niet die van windows.

Roccat negeert mijn uitleg en verwijst enkel naar instellingen. Maar het probleem is dat de muis tijdens een game of in windows uit zichzelf ineens veel sneller gaat.

Heeft iemand een idee?

dankje!

aanvulling: Ik heb er weer naar gekeken. Profiel 1 en 2 zijn exact hetzelfde. Ik heb profiel 3 aangemaakt, zie onder. Exact zoals profiel 1 en 2. Profiel 3 gaat weer normaal zoals ik het had. Profiel 1 en 2 zijn sneller. Ik had voorheen de settings al volledig gereset en ondertussen dus alweer aan mijn 3e profiel, om aan te geven dat het probleem telkens voordoet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FplPFOLh-cukl56j-z6oWL1GGP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ypkdI4nzdwOQQWUjbYuleB5X.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door paper towel op 12-09-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Er zijn vast mensen die weten wat er aan de hand is toch? En ook advies kunnen geven over hoe ik het kan oplossen?

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marwatt
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-09 16:13
Misschien komt doordat je per ongeluk op de dpi switch knop drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:42
Klinkt inderdaad alsof je per ongeluk de dpi switch knop indrukt (of dat de switcher wellicht een defect heeft waardoor deze zelf switcht. Gebeurt mij ook zo af en toe met mijn Roccat muis als ik weer eens lomp bezig ben. Bij de Advanced Settings kan je onder Sound Feedback de waarschuwing aan- of uitzetten.

• Mokwai
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-10-2024
Als je niet van dpi wil switchen zet alle sliders dan op bijv 800 of 1600.