Eigen app prive bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.036 views

• asimonse
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-03 22:37
Ik ben op zoek naar een oplossing om een app te maken die kan functioneren zodra je off-line bent.

Aangezien het een app is die ik alleen gebruik, hoeft hij niet in Google apps gepubliceerd te worden.

De functie binnen de app is en order systeem, waar ik wekelijks de bestelling van mijn klanten in kan zetten. Ze kunnen maar uit twee producten kiezen.

Wie kan mij hiermee verder helpen? De app zelf bouwen lijkt me een leuke uitdaging om dat zelf te doen.

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24
Flutter en/of react native al bekeken?

• ravedek
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Firebase is misschien een optie en heeft de mogelijkheid om offline te werken. Firebase werkt eventueel ook in combinatie met Flutter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sitelabs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 10:54
Beetje karige topic start. Is de app alleen een frontend die aansluit op een bestaande backend of moet de hele backend inclusief database en Logic ook nog gebouwd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We kunnen/willen je best helpen met concrete programmeervragen maar daar houdt het op. Zie ook Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.