Gmail: waar zijn mijn 10.000+ mails?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-05 21:11
Ik heb een raar verschijnsel waar ik niet achter kan komen.
In mijn gmail account staan 3 mails in de map postvak in en alle andere mappen zijn leeg behalve de map "alle e-mails", daar staan 10.000+ mails in.
Het zijn verstuurde mails vanaf september 2018 tot december 2019 en zijn verstuurd vanaf bewakingscamera´s
Ik maak elke week de mappen spam en prullenbak leeg.
Verwijderen zal geen problemen op leveren (hoop ik) maar ik snap niet in welke map die mails staan ?
Ze staan dus niet in de verzonden berichten map maar wel in alle e-mails map.
Heeft iemand de oplossing waar die staan en hoe die daar in komen ?

Beste antwoord (via gsm op 11-09-2021 16:26)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

@gsm Dat je Thunderbird gebruikt is nieuwe informatie, dat stond niet in je openingspost. Maar dan blijft het antwoord hetzelfde, als je emails verwijderd via IMAP van Gmail worden ze niet echt verwijderd maar wordt het inbox label verwijderd (Google noemt dat archiveren). En dan staan ze dus nog in alle email.

Zie hier: https://support.fogbugz.c...unt-Are-Not-Being-Deleted

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Alle reacties

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als de mails een vaste afzender hebben, kan je daar op fileteren in de zoekbalk.

https://mail.google.com/m...ogbl#search/from%3Aalbert

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAdjT_ZKmhx_iokTwvqKDXozUAo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/28t8L4KXJrkMRoMdcPjT60TH.png?f=user_large

• Marzman
  • Niet online

Marzman

In de map alle mails. Het zijn bij gmail ook niet echt mappen maar labels. Je hebt de mails waarschijnlijk gearchiveerd en dan verwijder je het label inbox.

/▌

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kleine titel-aanpassing zodat meteen duidelijk is dat het over gmail gaat. Zie verder hierboven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gsm
Handige tip Freshmaker, wist ik niet. Nu kan ik sneller selecteren en verwijderen.
Blijft wel de vraag in welke map of label die mails staan want als ze in all e-mail staan moeten ze toch ook ergens in een map of label staan ?

Nee Marzman ik heb ze gelijk verwijderd en dus in de prullenbak gedaan maar daar staan ze niet meer in omdat ik die elke week leeg maak.
Ik zie ze nergens in Thunderbird maar ook nergens online dus alleen in de alle e-mail

Bedankt F_J_K voor de aanpassing

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

@gsm Dat je Thunderbird gebruikt is nieuwe informatie, dat stond niet in je openingspost. Maar dan blijft het antwoord hetzelfde, als je emails verwijderd via IMAP van Gmail worden ze niet echt verwijderd maar wordt het inbox label verwijderd (Google noemt dat archiveren). En dan staan ze dus nog in alle email.

Zie hier: https://support.fogbugz.c...unt-Are-Not-Being-Deleted

/▌

• Vloris
  • Laatst online: 06-06 10:36
GMail heeft eigenlijk maar één map: alle mail.
Alle andere ‘mappen’ zijn labels. Alle mails kunnen nul of meer labels hebben. Op het moment dat je alle labels verwijderd van een mail staat die alleen nog maar in alle mail.

• gsm
Bedankt Marzman dat is nieuw voor mij. Houd dus in dat ik ze allemaal handmatich moet verwijderen uit de alle e-mail map
Geen probleem want daar gaf Freshmaker een handige tip voor.
Ik weet nu de oorzaak en weet wat mij te doen staat.
Pagina: 1