KPN Internedservices hack update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:27
@Olaf

Gaat over: nieuws: KPN-klanten klagen dat ze al dagen niet kunnen mailen door Internedse...

KPN meldt nu:
Update 10 september 2021, 18.00 uur

Er is een oplossing gevonden. We hebben inmiddels een groot deel van onze klanten geholpen om weer mail te kunnen ontvangen en verzenden. Excuses als u nog niet door ons bent gebeld, we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Als u al eerder met ons heeft gebeld, dan beschikken we over uw gegevens en zullen wij contact met u opnemen.

Als u ons nog niet gesproken heeft dan kunt u ons bereiken via 0800-0403 of u kunt een mail sturen naar: mailveiligheid@kpn.com.

Als u een individuele vraag heeft gesteld in de informatiesessie dan komen wij hier zo snel mogelijk op terug!

Met vriendelijke groet,
Service Management
https://isstatus.nl/?p=3211

Wellicht het artikel nog wat aanvullen?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
KPN zei aan de telefoon ook al dat vrijdag een groot deel overgezet zou zijn, maar zonder aantallen te noemen en de woordvoerder hield een slag om de arm met de mededeling dat voor het einde van het weekend iedereen geholpen zou zijn, waardoor ik dat heb ik vermeld in het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs002
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 04-10-2021
Inmiddels een maand zonder e-mail. Totaal geen reactie ontvangen en voldoende tickets achtergelaten.
Zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:27
Thijs002 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:51:
Inmiddels een maand zonder e-mail. Totaal geen reactie ontvangen en voldoende tickets achtergelaten.
Zeer slecht.
Na 3 dagen ga je toch iets anders optuigen? Of wil je je oude mail terug hebben?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs002
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 04-10-2021
Uiteraard wil ik mijn oude e-mail terug hebben.