Icon te wreed???

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 21:55
Op zondag 19 augustus 2001 20:25 schreef Cheatah het volgende:
Iemand onder schot houden is een strafbaar feit, ik weet niet hoe dat met dieren zit.
Nou moet ik toch even hard lachen.

Dieren in een icoontje gevangen houden is ook strafbaar dus wil je even heel snel dat icoontje van jouw verwijderen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Op zondag 19 augustus 2001 20:28 schreef KDZ het volgende:
Mareh, Traag, als ik nu inderdaad die gif zie met die Speer erdoor, dan vind ik dat toch wel ff iets erger, en daar begin je alleen maar te lullen over dat 70Kb is :? :? .

Aan de reacties te zien hebben er hier nog niet veel mensen problemen mee..
nee

ik geloof dat mensen hier kicken op pijn van andere mensen, maar als het op dieren aankomt gaat iedereen zeiken van dat is dierenmishandeling enzo.

Misschien is het ook wel mijn fout dat ik een groot inlevingsvermogen heb en elke keer dat ik dat icoontje met die speer zie is het net alsof die door m'n eigen hart gaat.

Maar das blijkbaar mijn probleem. |:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 20:30 schreef Artwido het volgende:

[..]

Nou moet ik toch even hard lachen.

Dieren in een icoontje gevangen houden is ook strafbaar dus wil je even heel snel dat icoontje van jouw verwijderen.
:) :) :) :) :) >:) >:)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 20:28 schreef KDZ het volgende:
Mareh, Traag, als ik nu inderdaad die gif zie met die Speer erdoor, dan vind ik dat toch wel ff iets erger, en daar begin je alleen maar te lullen over dat 70Kb is :? :? .

Aan de reacties te zien hebben er hier nog niet veel mensen problemen mee..
Die is toch inmiddels al weg :?

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 20:32 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

voor de helft ja... :(

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 20:32 schreef johnny appleseed het volgende:
Hij is aangepast zodat er geen beelden meer inzitten die ongeschikt zijn voor personen jonger dan 16 jaar.

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op zondag 19 augustus 2001 20:22 schreef SLaSH! het volgende:
Tja mag een plaatje van een HD dan wel? Want ik heb om bepaalde redenen ook wel eens een HD verloren (en het data verlies doet me iedere dag nog pijn).
Dus waar leg je de grens?
Jij hebt zeker noooit een hond verloren??

Een HD verliezen is kut, maar had je maar een backup moeten hebben.... een hond kun je niet backuppen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
WTF staat ie nu in Lieve Adjes afdeling!!!!. Ik heb toch al een reactie van de adjes, nu wil ik wel eens weten wat de rest er van vind!!!!!

Kan ie ff terug gezet worden naar Stuffis Generalis?????!!!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
En trouwens de gun op het plaatje is een water pistool, dus hij schiet de hond alleen maar nat, en niet dood :P

• Artwido
Op zondag 19 augustus 2001 20:34 schreef KDZ het volgende:
WTF staat ie nu in Lieve Adjes afdeling!!!!. Ik heb toch al een reactie van de adjes, nu wil ik wel eens weten wat de rest er van vind!!!!!

Je krijgt toch reakties van users.
what's your point?

• Arno

Arno

PF5A

Nee, opmerkingen als deze horen in [forum=15]. Jij hebt kritiek op de beoordeling van de crew

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 20:35 schreef KDZ het volgende:
En trouwens de gun op het plaatje is een water pistool, dus hij schiet de hond alleen maar nat, en niet dood :P
Iemand bedreigen met een wapen dat niet van echt is te onderscheiden is ook strafbaar, maar wederom is mij onbekend hoe dat met dieren zit.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik lees alweer een hoop commentaar op mijn icoon, jammer dat er zo over doorgezaagd blijft worden.

Ik heb hem geedit, het is maar een scene uit een serie. Ik heb het in goed overleg gedaan met enkele modjes, ik blijf hem in ieder geval gebruiken. Erg jammer dat die ophef er moet zijn.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Daan
  • Laatst online: 14:19
Zeker geen leuk icoon voor hondenbezitters :(

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 20:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik lees alweer een hoop commentaar op mijn icoon, jammer dat er zo over doorgezaagd blijft worden.

Ik heb hem geedit, het is maar een scene uit een serie. Ik heb het in goed overleg gedaan met enkele modjes, ik blijf hem in ieder geval gebruiken. Erg jammer dat die ophef er moet zijn.
ben je nou echt zo egoistisch of ben je alleen maar slechtlezend?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46

Hhhm ok, hier dan een reactie van een user. Ik vind hem niet echt grappig en het is me ook nog niet duidelijk waarom je deze wilt, maar vind hem ook weer niet zo erg dat je hem moet verwijderen.
Je icon is IMHO op het randje, en zou het ook niet gek vinden als ie verboden wordt.

In ieder geval zullen er genoeg users een beetje pissed worden over je icon, en als dat het hoofddoel is waarom je deze wilt (die indruk wek je bij mij tenminste), dan heb je wel het goede icon gekozen.

En dit topic hoort zeker in LA, je vraagt toch of je icon te wreed is? Daar moeten de adjes over beslissen en niet de users, daar zijn die adjes immers voor...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 20:40 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

ben je nou echt zo egoistisch of ben je alleen maar slechtlezend?
Ik heb tot nu toe van pakweg 3 mensen commentaar gehad, de overige 20.000 users op GoT heb ik nog niet gehoord. Als je daar onder verstaat dat dat egoisme is, so be it.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
ik snap er geen reet van, Is dit een realistisch beeld wat er op mijn icon staat. Een hond perfect en pose, en kijkend naar de camera, een hand van een man met een perfect gepoetst pistool. Als ik er bijvoorbeeld Nijntje had neergezet was het zeker wel goed, damn man, wat kunnen mensen overdrijven.
Ik vind het echt sneu dat het zo moet gaan

En Traag, aan de reacties te zien heeft praktisch niemand er problemen mee, dus waar zijn dan die user die je in je meel opnoemt:
Hoi KDZ,

Het is de crew van Gathering of Tweakers opgevallen dat je een erg vreed
usericon hebt. Hierbij het verzoek om deze per direct weg te halen aangezien
dit bij veel users verkeerd valt. Ik hoop dat je me even wilt mailen als je
dit hebt gedaan.

Met vriendelijke groet,

Arno / Traag
HGM Softe goederen
LA dokter
Gathering of Tweakers
Wat heeft u hier op te zeggen???

• Arno

Arno

PF5A

Lees jij deze draad even door als je wilt. De meeste users vinden het NIET kunnen....

en niet alle users hebben al gerageerd :+

Jeremy Clarkson

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 20:40 schreef sewer het volgende:

[..]

Hhhm ok, hier dan een reactie van een user. Ik vind hem niet echt grappig en het is me ook nog niet duidelijk waarom je deze wilt, maar vind hem ook weer niet zo erg dat je hem moet verwijderen.
Je icon is IMHO op het randje, en zou het ook niet gek vinden als ie verboden wordt.

In ieder geval zullen er genoeg users een beetje pissed worden over je icon, en als dat het hoofddoel is waarom je deze wilt (die indruk wek je bij mij tenminste), dan heb je wel het goede icon gekozen.

En dit topic hoort zeker in LA, je vraagt toch of je icon te wreed is? Daar moeten de adjes over beslissen en niet de users, daar zijn die adjes immers voor...
Kijk naar mijn post hierboven, er is al gereageerd door een adje, daarom wil ik nu de mening van de "gewone" users hebben, en die komen het meest in de SG afdeling toch??

enne ff over jouw icon, Wapenbezit in nederland is verboden, dus wil je er ook geen plaatjes over neerzetten, mischien is er wel een user die ooit bedreigd is met een pistool :P

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 19 augustus 2001 20:39 schreef Phreak het volgende:
Zeker geen leuk icoon voor hondenbezitters :(
Niet alleen voor hondenbezitters. Ik vind het gewoon een smakeloos icoon.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 19 augustus 2001 20:45 schreef KDZ het volgende:
Kijk naar mijn post hierboven, er is al gereageerd door een adje, daarom wil ik nu de mening van de "gewone" users hebben, en die komen het meest in de SG afdeling toch??
Ja joh :?

GoT is toch een techforum :)

Jeremy Clarkson

• sewer
Op zondag 19 augustus 2001 20:45 schreef KDZ het volgende:

enne ff over jouw icon, Wapenbezit in nederland is verboden, dus wil je er ook geen plaatjes over neerzetten, mischien is er wel een user die ooit bedreigd is met een pistool :P
Dit begrijp ik niet helemaal :) Mijn icoon is een riool (sewer betekent riool). Misschien dat je de rioolpijp als loop van een pistool hebt aangezien? :?

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 20:47 schreef Exirion het volgende:

[..]

Niet alleen voor hondenbezitters. Ik vind het gewoon een smakeloos icoon.
Exirion > mag ik jou dan vragen wat jij vindt van een speer door iemands lijf heen jagen?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 20:50 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Exirion > mag ik jou dan vragen wat jij vindt van een speer door iemands lijf heen jagen?
Het zit je wel _erg_ dwars he... |:(

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 20:51 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het zit je wel _erg_ dwars he... |:(
je hebt het door.....

• sewer
Op zondag 19 augustus 2001 20:50 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Als je die andere draad nog eens bekijkt zie je ook dat men daar niet echt over te spreken was. Als het goed is is dat nu ook afgekapt voordat de speer de persoon raakt (kan het zelf niet zien omdat ik webicons uit heb staan), dus er wordt geen 'speer door iemands lijf gejaagd'.

edit:
Kan het nu wel zien, omdat lunatic hem ook heeft upgeload naar GoT. Begrijp echt niet wat jouw probleem bij dit icoon is, volgens mij is het meer een principe kwestie dan dat je er echt aan stoort...

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 20:44 schreef Traag het volgende:
Lees jij deze draad even door als je wilt. De meeste users vinden het NIET kunnen....

en niet alle users hebben al gerageerd :+
Owke let op:
Niks mis mee
Echt wreed valt imho wel mee (zolang het geen ani. gif wordt waar ie de trekker overhaald...)
Maar echt problemen heb ik er ook weer niet mee...niet zoiets dat ik daar een mailtje om zou gaan sturen.
hebben we een ander soort humor laat ik maar zeggen...
Nope geen probleem.
Maar om er een probleem over te maken.
Je kunt je overal wel druk over maken.
Lekker laten staan als jij hem wilt, lijkt mij.
Tuurlijk zou het wat anders zijn als die hond daadwerkelijk wordt dood geschoten.
maar ik heb er geen problemen mee.
Mag ik je hypocriet vinden? Is mijn webicon ok?
Mensen penetreren met speren op icoontjes mag wel?
|:( (slaat op het icoontje)
Tja mag een plaatje van een HD dan wel? Want ik heb om bepaalde redenen ook wel eens een HD verloren (en het data verlies doet me iedere dag nog pijn).
:P :P :D :D
maar er spoken hier wel wat icons rond die deze daarin overtreffen.
nee
ik geloof dat mensen hier kicken op pijn van andere mensen, maar als het op dieren aankomt gaat iedereen zeiken van dat is dierenmishandeling enzo.

Misschien is het ook wel mijn fout dat ik een groot inlevingsvermogen heb en elke keer dat ik dat icoontje met die speer zie is het net alsof die door m'n eigen hart gaat.

Maar das blijkbaar mijn probleem.
Zow, is dat genoeg??? 12 posts

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 20:53 schreef sewer het volgende:

[..]

Als je die andere draad nog eens bekijkt zie je ook dat men daar niet echt over te spreken was. Als het goed is is dat nu ook afgekapt voordat de speer de persoon raakt (kan het zelf niet zien omdat ik webicons uit heb staan), dus er wordt geen 'speer door iemands lijf gejaagd'.
De kogel gaat toch ook niet door die hond? Dat is dus niet echt een argument...

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
het boeit me allemaal niks wat voor icoontjes de mensen hier willen gebruiken............of ik het mooi/leuk vind is wat anders, om eerlijk te zijn vind ik die man die doorboort wordt wel cool, maar die hond onder schot vind ik weer niks aan..........

je weet toch dat het niet echt is die doorboring wat boeit het dan toch :?

PIII 800@804 Mhz

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:32
Ik vind het wel kunnen, MAAR dit getuigt wel van weinig originaliteit, best wel zielig icoontje eigenlijks. Pick something else dude .

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 20:53 schreef sewer het volgende:

[..]

inderdaad! maar er wordT hier ook geen hond afgeschoten, terwijl de modjes over DAT icoon WEL vette problemen maken

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Een windows icoontje is ook heel origineel op dit forum (heeft volgens mij nog niemand gehad) >:) ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jezus wat een gezeik om niks zeg.

Laten we gelijk het hele forum maar ontdoen van Icons, kan niemand er aanstoot aan nemen.

O, mag de mijne ook niet?
Tenslotte berokken ik hiermee schade aan de 'goede' naam die MS IIS heeft opgebouwd toch?

:r

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Wil iemand even nazoeken of het wettelijk is toegestaan om een dier onder schot te houden?

Verwijderd

Het feit dat er een hoop mensen zijn die hem wel "vinden kunnen" (maar niet echt gepast vinden over het algemeen), wil niet zeggen dat er niet een hoop zijn die zich er wel heel erg aan storen.
Omdat dit een forum is waar we het met zijn allen prettig moeten hebben kun je toch gewoon aardig doen en zorgen dat niemand zich erg stoort aan je icoon?
Je zou er mij iig een groot plezier mee doen.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Weet je wat, als iemand morgen nou de hele aflevering van Oz captured op DiVx en een gifje produceert van een door mij gekozen scene, verplaats ik die voor deze oke? >:) ;)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik stoor me mateloos aan dat rode flitsende tongetje in de icon van Cheatah.

Befman syndroom waarschijnlijk.

PS. Ben allergisch voor appels.
Trauma's aan over gehouden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 20:57 schreef Cheatah het volgende:
Wil iemand even nazoeken of het wettelijk is toegestaan om een dier onder schot te houden?
Ahh man! Dat is echt triest hoor.

Mijn mening hierover;

Als die ico met die hond niet mag, dan zou ico met die speer ook wegmoeten...

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 20:59 schreef saviour het volgende:

[..]

Ahh man! Dat is echt triest hoor.

Mijn mening hierover;

Als die ico met die hond niet mag, dan zou ico met die speer ook wegmoeten...
goed idee.

doe beide icoontjes weg

iedereen blij

Verwijderd

who cares, dan mag 't nog wel in je icon staan. come on zeg, ik ben hondenbezitter maar ik stoor me absoluut niet aan z'n icon.. en al die smakeloos reacties vind ik ook nergens op slaan, er gebeurt toch geen zak op dat icon, als 't nou een ani was ok maar dit tja... ik irriteer me telkens dood aan die blije DBZ icons, moeten ze daarom weg, nee. En ik denk dat er ook best wel mensen zijn die insoft's icon niet leuk vinden >:)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat wil je nou?

Ga je nu ook elke filmproducent van krimi's aanschrijven vanwege de wapens die daar worden gebruikt?

Get a life zeg!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 20:57 schreef johnny appleseed het volgende:
Het feit dat er een hoop mensen zijn die hem wel "vinden kunnen" (maar niet echt gepast vinden over het algemeen), wil niet zeggen dat er niet een hoop zijn die zich er wel heel erg aan storen.
Omdat dit een forum is waar we het met zijn allen prettig moeten hebben kun je toch gewoon aardig doen en zorgen dat niemand zich erg stoort aan je icoon?
Je zou er mij iig een groot plezier mee doen.
Tjees he, dus jij bent lekker aan het GoT-en, en je ziet mijn icon, en ineens ben je in een dip, door mijn icon, tjeez, wat ben jij dan een gefrustreerd mannetje. Damn man get a life!!!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:02 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Wat wil je nou?

Ga je nu ook elke filmproducent van krimi's aanschrijven vanwege de wapens die daar worden gebruikt?

Get a life zeg!
Inderdaad... net alsof iedereen hier nog nooit een film gezien hebben waar iedereen elkaar overhoop schiet/steekt. Dat kijken ze wel, maar een icon daarvan is 'onsmakelijk'.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:01 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

goed idee.

doe beide icoontjes weg

iedereen blij
Ik niet.

• Ramon
ff een vraagje tussendoor...
weet iemand hoe ik dmv tiny personall firewall een bepaalde ip kan weren? in dit geval het IP van het icoon met de speer... aangezien de eigenaar daar van zo egoistisch is dit niet te veranderen.....

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 19 augustus 2001 21:02 schreef KDZ het volgende:
Tjees he, dus jij bent lekker aan het GoT-en, en je ziet mijn icon, en ineens ben je in een dip, door mijn icon, tjeez, wat ben jij dan een gefrustreerd mannetje. Damn man get a life!!!
Er zijn meerdere manieren om zoiets te zeggen, er zijn zelfs meerdere manieren om zoiets netjes te zeggen...

De jouwe past iig niet in de laatste categorie.

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:04 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik niet.
who cares? jij maakt je ook niet druk of ik nou wel of niet blij ben dus dan hoeft het andersom ook niet. simpel toch?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 19 augustus 2001 21:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Inderdaad... net alsof iedereen hier nog nooit een film gezien hebben waar iedereen elkaar overhoop schiet/steekt. Dat kijken ze wel, maar een icon daarvan is 'onsmakelijk'.
Dat is om de tere kinderzieltjes te beschermen hier.
:r
Gadver wat een hypcriete klotediscussie dit zeg.

Ik duik de techfora el weer in, dit is 3x niks.

Jezus wat een nivo weer.

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:04 schreef Tampie2000 het volgende:
weet iemand hoe ik dmv tiny personall firewall een bepaalde ip kan weren? in dit geval het IP van het icoon met de speer... aangezien de eigenaar daar van zo egoistisch is dit niet te veranderen.....
'

Zijn posts gaan daar niet van weg hoor :D

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Lijkt me ook een goed plan. Iedereen die zich aan mijn icoon stoort, blokt mij gewoon, dan zijn we allemaal blij. Kunnen deze topics allemaal op slot, problem solved.

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Owke heb ik ook ff een vraagje tussendoor, wat staat er in godsnaam op jouw icon dan????

Verwijderd

Niks mis met dat icoon, vind hem zelfs wel grappig.

Maar voor sommige tere zielen zal het misschien wel extreem schokkend zijn. :+

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 21:02 schreef KDZ het volgende:
wat ben jij dan een gefrustreerd mannetje. Damn man get a life!!!
Aardig, als ik even probeer te verduidelijken waarom je het verzoek hebt gekregen je icoon te verwijderen.
Dit is flamen en dat is niet gewenst.
Je hebt bij deze een officiële waarschuwing te pakken.

• Artwido
|:(

Het commentaar op jouw overijverigheid hier op GoT bevestig je wel keer op keer zeg.

we hebben het hier over een afbeelding!

Nog even en dan ga jij zeker heel de media aanklagen omdat in films en series pistolen worden getoond.

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:06 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Lijkt me ook een goed plan. Iedereen die zich aan mijn icoon stoort, blokt mij gewoon, dan zijn we allemaal blij. Kunnen deze topics allemaal op slot, problem solved.
done.

nou niet stiekem die host gaan veranderen he?

Verwijderd

Stel je ff een eind aan zeg... :Z

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:06 schreef saviour het volgende:

[..]

'

Zijn posts gaan daar niet van weg hoor :D
nee maar zijn :r icoon wel :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:08 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

done.

nou niet stiekem die host gaan veranderen he?
Ik zou niet durven. Straks help ik je tere kinderzieltje nog naar de mallemoer |:(

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:07 schreef KDZ het volgende:

[..]

Owke heb ik ook ff een vraagje tussendoor, wat staat er in godsnaam op jouw icon dan????
armbandje....

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

iemand bezwaar tegen als ik dit topic op slot laat gaan?

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 21:08 schreef Artwido het volgende:
Het commentaar op jouw overijverigheid hier op GoT bevestig je wel keer op keer zeg.

we hebben het hier over een afbeelding!

Nog even en dan ga jij zeker heel de media aanklagen omdat in films en series pistolen worden getoond.
Daar is een filmkeuring voor.

We kunnen trouwens ook gewoon GoT voor 16 jaar en ouder maken >:)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Als dat pistool nu aan de andere kant (de zwarte zijde) tegen de hond aangehouden werd, dan had het nog iets weg van Grace jones' slave to the rythm video clip (scene van een blank iemand die in een kanon kijkt en nadat het kanon is afgeschoten is het negroide persoon).
Ik moet zeggen dat ik dit icoontje niet erg vind. Je kan zoals al is aangegeven overal iets achter gaan zoeken (HlpDsk zijn icoontje schiet op mij :'( DAT vind ik pas bedreigend), maar als iets door anderen niet wordt gewaardeerd wees dan een 'heer' of 'dame' en haal 'm weg.

my 2 cents

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:10 schreef ACM het volgende:
iemand bezwaar tegen als ik dit topic op slot laat gaan?
Integendeel

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
ja

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:09 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik zou niet durven. Straks help ik je tere kinderzieltje nog naar de mallemoer |:(
tja... je weet maar nooit wiens leven je verpest he? |:(

Verwijderd

Trouwens, cheatah bevestigd wel weer heel erg zijn overdreven politieke correctheid, rara, wie zou de volgende moderator worden hier? :+

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:09 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

nee maar zijn :r icoon wel :)
Ook niet :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:11 schreef Revolution het volgende:
Trouwens, cheatah bevestigd wel weer heel erg zijn overdreven politieke correctheid, rara, wie zou de volgende moderator worden hier? :+
Daardoor is een linkje uit mn sig ook weggehaal"d |:( weet nog steeds niet wie dat gedaan heeft.

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Meneer KDZ, ik vindt hem uitermate smakeloos...

15 april 1999...

Op een regenachtige zondag wandelde mijn moeder met onze hond. Langs een sloot bij ons huis met veel struiken waar een bankje tussen verstopt zit, zat een raar figuur een peuk te roken. Mijn moeder liep er langs met onze hond en plots trekt hij een gun (ZO EEN ALS VAN HET PLAATJE) en bedreigde haar. GELD Of IK KNAL JE HOND AF !!! (ook net zon hond als van het plaatje :() Nou mijn moeder was dus kats er portemonnee vergeten, dus je raad het al: KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL.....onze hele hond in duizend splinters als van een railgun in quake 2 :) (he KDZ RAILGUN :) )

Dus niet leuk dit icoontje :( BOehoehooooooeeeeee :'(

• saviour
  • Niet online
Kheb geen flauwwwwwwww id!

• Nielsz
  • Niet online
Offtopic: Ik weet wel wie het niet wordt :)

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:11 schreef saviour het volgende:

[..]

Ook niet :)
ownee?

ik heb gewoon het IP van xs4all.nl geblokt.... werkt echt wel hoor...

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 20:59

Copyman

Dode muis

Ik vind het niet erg, wat gebeurt er immers in het plaatje, nix geweldadigs toch? ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 19 augustus 2001 21:10 schreef KDZ het volgende:
ja
Ik hoop dat dat geen antwoord op mijn vraag was, maar indien dat het toch was, is icq wel wat handiger denk ik nu?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Nou gooi hem op slot dan :P

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 19 augustus 2001 21:10 schreef KDZ het volgende:
ja
Kom dat eens met een goede reden om um open te houden

Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:12 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

ownee?

ik heb gewoon het IP van xs4all.nl geblokt.... werkt echt wel hoor...
Hoe kan dat dan weer?

De pic wordt gehost door t.net, of een andere instantie. Dus hoe komt het nou dat je die ico niet meer ziet als je zijn ip blokkeert :?

• MrE

MrE

En ik maar denken dat IK paranoide was ;)

[topic=202871/1/25]

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 21:12 schreef ViNyL het volgende:
Meneer KDZ, ik vindt hem uitermate smakeloos...

15 april 1999...

Op een regenachtige zondag wandelde mijn moeder met onze hond. Langs een sloot bij ons huis met veel struiken waar een bankje tussen verstopt zit, zat een raar figuur een peuk te roken. Mijn moeder liep er langs met onze hond en plots trekt hij een gun (ZO EEN ALS VAN HET PLAATJE) en bedreigde haar. GELD Of IK KNAL JE HOND AF !!! (ook net zon hond als van het plaatje :() Nou mijn moeder was dus kats er portemonnee vergeten, dus je raad het al: KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL KNAL.....onze hele hond in duizend splinters als van een railgun in quake 2 :) (he KDZ RAILGUN :) )

Dus niet leuk dit icoontje :( BOehoehooooooeeeeee :'(
FF negeren deze post, is een vriend van me die funny probeert te doen...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Inderdaad ik heb wel weer genoeg zielig geflame gezien hier

• MrE

MrE

dubbelpost, sorry

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
foei foei foei.......... waar slaat dit toch weer op.......dit is nog erger dan het GoT beleid soms......

in en in triest dat er gediscussierd moet worden over icoontjes, en dan hebben ze het wel over forumvervuiling

mensen die er niet tegenkunnen wees al zeer blij dat hij dat icoontje met die speer al heeft ingekort.......want hoe het eerst was zou het best kunnen IMO
oke dat niet iedereen het leuk vind ok, maar dan kijk er niet naar, of nog een goede oplossing: vink 'alleen geuploade icons' aan, dan zie je die grote gifjes niet meer

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 21:12 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Offtopic: Ik weet wel wie het niet wordt :)
Ik ook wel, jij en ik worden het iig niet. Jij niet omdat je offtopic gaat ;) en ik niet omdat ze mij een crewbasher noemen. :'( :)

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:13 schreef saviour het volgende:

[..]

Hoe kan dat dan weer?

De pic wordt gehost door t.net, of een andere instantie. Dus hoe komt het nou dat je die ico niet meer ziet als je zijn ip blokkeert :?
niet ZIJN IP

zijn plaatje stond op webspace van XS4ALL
dus niet op t.net space.

• Artwido
Op zondag 19 augustus 2001 21:10 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Daar is een filmkeuring voor.

We kunnen trouwens ook gewoon GoT voor 16 jaar en ouder maken >:)
Ja mijn kinderen kijken naar The A-Team. Die op mensen schieten. Kun je die acteurs ook gelijk aanklagen.

Wat een commotie om een icoontje.
Je kunt je wel overal aanstoot aan nemen.
Zolang het geen porno is of iets racistisch dan moet het toch gewoon kunnen.

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:14 schreef Revolution het volgende:

[..]

Ik ook wel, jij en ik worden het iig niet. Jij niet omdat je offtopic gaat ;) en ik niet omdat ze mij een crewbasher noemen. :'( :)
Mag ik het dan worden? :+

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:15 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

niet ZIJN IP

zijn plaatje stond op webspace van XS4ALL
dus niet op t.net space.
I jumped 2 conclusions, sorry :*

• MrE

MrE

[b]

praat praat praat....

een goede oplossing: vink 'alleen geuploade icons' aan, dan zie je die grote gifjes niet meer
maar dan zie je ook de leuke niet meer

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:15 schreef Artwido het volgende:

[..]

Ja mijn kinderen kijken naar The A-Team. Die op mensen schieten. Kun je die acteurs ook gelijk aanklagen.

Wat een commotie om een icoontje.
Je kunt je wel overal aanstoot aan nemen.
Zolang het geen porno is of iets racistisch dan moet het toch gewoon kunnen.
Maak dat die tere kinderzieltjes maar eens duidelijk

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:14 schreef ViperGTS het volgende:
foei foei foei.......... waar slaat dit toch weer op.......dit is nog erger dan het GoT beleid soms......

in en in triest dat er gediscussierd moet worden over icoontjes, en dan hebben ze het wel over forumvervuiling

mensen die er niet tegenkunnen wees al zeer blij dat hij dat icoontje met die speer al heeft ingekort.......want hoe het eerst was zou het best kunnen IMO
oke dat niet iedereen het leuk vind ok, maar dan kijk er niet naar, of nog een goede oplossing: vink 'alleen geuploade icons' aan, dan zie je die grote gifjes niet meer
het gaat niet om de grootte van icoontjes, maar wat ze inhouden.
En als je het uitvinkt, moet je alle leuke icoontjes missen. is dus mijns inziens ook maar een halve oplossing.

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 21:15 schreef saviour het volgende:

[..]

Mag ik het dan worden? :+
Van mij wel. :)

Ik zou het iig niet eens WILLEN zijn. Maar blijkbaar zijn er wel mensen hier die overdreven opvallend proberen het WEL te worden.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:17 schreef Revolution het volgende:

[..]

Ik zou het iig niet eens WILLEN zijn. Maar blijkbaar zijn er wel mensen hier die overdreven opvallend proberen het WEL te worden.
Ik weet er alles van.

• Ramon
Op zondag 19 augustus 2001 21:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maak dat die tere kinderzieltjes maar eens duidelijk
lunatic > nu het probleem opgelost is... kun je dan die regel weer uit je sig verwijderen? thanx

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:17 schreef Revolution het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 21:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik weet er alles van.
Shit man, da's toch niet meer normaal, wat denkt hij wel niet. :r

Verwijderd

Ok nog 1 keer voor de duidelijkheid:

* Ik vind dat icon smakeloos.

* Of het wordt toegelaten dat laat ik over aan de crew.

* Ik heb dacht ik al 3 keer gevraagd of het richten van een wapen op een dier wettelijk is toegestaan, als iemand even wil uitzoeken en met een bewijs wil komen, ok.

* Dit topic gaat niet over mij.

Mijn excuses dat ik alles volgens de regels doe. Ik zal m'n ouders lang en hard straffen omdat ze mij hebben opgevoed.

• saviour
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik weet er alles van.
Sorry hoor, maad DAMN Cheetah, je gaat behoorlijk ver vind ik.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 21:21 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

lunatic > nu het probleem opgelost is... kun je dan die regel weer uit je sig verwijderen? thanx
Done.

• Arno

Arno

PF5A

draad gaat nergens meer heen...

Ter info: lees even de vernieuwde LA FAQ door.

Jeremy Clarkson

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.