Ik zoek een?
USB-C Dockingstation voor thuis, dit moet 3 Display's kunnen ondersteunen (3 x 23" 1920x1200), het liefst een aantal USB poorten voor een Camera en wellicht spider en tevens een muis/toetsenboard.
Wat is je budget?
200 - 300 euro lijkt mij ok.
Heb je bepaalde (merk) voorkeuren?
Nee geen voorkeuren, zolang het maar werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Oke, er zijn eigenlijk 3 systemen welke ik wil kunnen gebruiken op mijn bureau:
• Desktop systeem (dedicated machine opgehangen in het bureau), dit is dan ook het default systeem wat aangesloten zou moeten zijn.
• Laptop werk 1: HP Elitebook 850 G5
• Laptop werk 2: HP Probook 470 G5
Het Desktop systeem is een wat zwaardere machine, hier bewerk ik video materiaal op en worden games gespeeld. Op dit moment zijn de monitoren aangesloten via een Geforce RTX 2060.
Sinds dat we veelal thuiswerken met Corona, wil ik de werk laptops eenvoudig kunnen aansluiten. Mij leek USB C het meest handige. HP Dockingstation (via dockingport) zou kunnen, maar de 470 van mijn vrouw is niet compatible.
Ik heb gekeken naar een dockingstation zoals deze:
https://www.amazon.com/TO...ion&qid=1631266469&sr=8-2
Grootste nadeel is eigenlijk dat mijn Adapter 65 watt is en de Dockingstation 60 geeft.
Hebben jullie nog alternatieven? Wat zijn jullie ervaringen?
USB-C Dockingstation voor thuis, dit moet 3 Display's kunnen ondersteunen (3 x 23" 1920x1200), het liefst een aantal USB poorten voor een Camera en wellicht spider en tevens een muis/toetsenboard.
Wat is je budget?
200 - 300 euro lijkt mij ok.
Heb je bepaalde (merk) voorkeuren?
Nee geen voorkeuren, zolang het maar werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Oke, er zijn eigenlijk 3 systemen welke ik wil kunnen gebruiken op mijn bureau:
• Desktop systeem (dedicated machine opgehangen in het bureau), dit is dan ook het default systeem wat aangesloten zou moeten zijn.
• Laptop werk 1: HP Elitebook 850 G5
• Laptop werk 2: HP Probook 470 G5
Het Desktop systeem is een wat zwaardere machine, hier bewerk ik video materiaal op en worden games gespeeld. Op dit moment zijn de monitoren aangesloten via een Geforce RTX 2060.
Sinds dat we veelal thuiswerken met Corona, wil ik de werk laptops eenvoudig kunnen aansluiten. Mij leek USB C het meest handige. HP Dockingstation (via dockingport) zou kunnen, maar de 470 van mijn vrouw is niet compatible.
Ik heb gekeken naar een dockingstation zoals deze:
https://www.amazon.com/TO...ion&qid=1631266469&sr=8-2
Grootste nadeel is eigenlijk dat mijn Adapter 65 watt is en de Dockingstation 60 geeft.
Hebben jullie nog alternatieven? Wat zijn jullie ervaringen?