Ledger i.c.m. deadalus mainnet wallet (recovery phrase)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:11
Ik heb mijn ledger X gepaired met de deadalus mainnet wallet en wat ADA gestuurd naar een adres in de wallet, deze is netjes aangekomen.

Volgens mij heb ik nooit een recovery phrase hoeven aan te maken voor de Daedalus wallet? Is dat de public key van de ledger? (Van de ledger heb ik wel een seed phrase offline opgeslagen)

Ik kan er in ieder geval niets over vinden, en wil zeker weten dat ik de wallet kan restoren mocht er ooit iets gebeuren. Uiteraard heb ik de recovery phrase van de ledger WEL goed offline bewaard.

[ Voor 8% gewijzigd door Vaevictis_ op 10-09-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56
Vaevictis_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:10:

Volgens mij heb ik nooit een recovery phrase hoeven aan te maken? Is dat de public key van de ledger?
t kan restoren mocht er ooit iets gebeuren. Uiteraard heb ik de recovery phrase van de ledger WEL goed offline bewaard.
Oeh! Waar heb je de Ledger vandaan?

Als je geen recovery phrase hebt moeten aanmaken dan heeft miscshien de verkoper de seed en de phrase.

Ik zou het niet vertrouwen, dus de ada terug naar een exchange. Nieuwe seed aanmaken en dan pas naar de Ledger.
De recovery phrase is de private!!! key.

[ Voor 3% gewijzigd door Overgeef Dave op 10-09-2021 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Overgeef Dave schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:50:
[...]

Oeh! Waar heb je de Ledger vandaan?

Als je geen recovery phrase hebt moeten aanmaken dan heeft miscshien de verkoper de seed en de phrase.

Ik zou het niet vertrouwen, dus de ada terug naar een exchange. Nieuwe seed aanmaken en dan pas naar de Ledger.
Ik heb het dus over mijn Daedalus wallet, voor de ledger heb ik wel een seed phrase aangemaakt en offline bewaard. De ledger was gewoon nieuw in de verpakking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overgeef Dave
Vaevictis_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:52:
[...]

Ik heb het dus over mijn Daedalus wallet, voor de ledger heb ik wel een seed phrase aangemaakt en offline bewaard. De ledger was gewoon nieuw in de verpakking.
Ah ok. idd in Daedalus moet je je recovery niet meer ingeven of aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Overgeef Dave schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:54:
[...]

Ah ok. idd in Daedalus moet je je recovery niet meer ingeven of aanmaken.
Dus de public key van de ledger is dan je recovery phrase? En hoe werkt dat dan met een restore? Gewoon weer pairen en toestemming geven en het is klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
Vaevictis_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:55:
[...]

Dus de public key van de ledger is dan je recovery phrase? En hoe werkt dat dan met een restore? Gewoon weer pairen en toestemming geven en het is klaar?
Nog nooit moeten doen.
Maar als ik dit lees https://libredd.it/r/card...over_ada/?sort=confidence
Dab heb ik het idee dat je op daudalus noot hoeft te recoveren, Gewoon je Ledger opnieuw pairen.
Pagina: 1