Ik heb twee HomePod Mini's besteld en deze probeer ik aan te sluiten. We hebben hier een 'captive' netwerk, maar deze is beveiligd. Deze beveiliging is niet te omzeilen. Op het internet lees ik dat de HomePods ook zonder WiFi-netwerk werken. Ik heb verder op internet gezocht en dingen geprobeerd.
Heb nu een HomePod deels werkende, echter werkt het niet helemaal zoals het zou moeten. Met mijn MacBook kan ik bijvoorbeeld niet AirPlay gebruiken en de luidsprekers verschijnen ook niet in de Woning App op mijn iPhone.
Is het mogelijk via een router mijn iPhone 4G abonnement te delen via hotspot en dan via WiFi en mijn HomePod Mini's op aan te sluiten. Welke routers kan ik daar het beste voor gebruiken?
Ik wil liever geen nieuw abonnement afsluiten voor mijn internet.
[edit]
Ik heb een Apple AirPort Express besteld, deze zal ik begin volgende week krijgen.
Ik zal het resultaat hier posten.
Heb nu een HomePod deels werkende, echter werkt het niet helemaal zoals het zou moeten. Met mijn MacBook kan ik bijvoorbeeld niet AirPlay gebruiken en de luidsprekers verschijnen ook niet in de Woning App op mijn iPhone.
Is het mogelijk via een router mijn iPhone 4G abonnement te delen via hotspot en dan via WiFi en mijn HomePod Mini's op aan te sluiten. Welke routers kan ik daar het beste voor gebruiken?
Ik wil liever geen nieuw abonnement afsluiten voor mijn internet.
[edit]
Ik heb een Apple AirPort Express besteld, deze zal ik begin volgende week krijgen.
Ik zal het resultaat hier posten.
[ Voor 5% gewijzigd door Gerwin op 10-09-2021 20:56 ]