Rare tekens in dropbox bij search

Pagina: 1
Acties:

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ga ik net de search in, zie ik dit

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roboord/fok/gotchaos.jpg

Watte isse dat? Ik heb het trouwens ook bij de tweakers.net nieuwsberichten, bij de dingen die in zo'n dropboxje staan

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
UTOS!!! >:)
Use the Onleesbare Search ;)

[edit][serieus mode-on] Ik heb er zelf geen last van. Controleer (in IE) misschien even bij Beeld > Codering > West-Europees.

Verwijderd

Het lijkt erop dat je fonts een beetje gek doen.

Probeer eens TweakUI (progje te downloaden bij microsoft)
Daarin zit een optie: Repair font folder, dat helpt vaak bij font problemen.

• Keeper
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 20:02 schreef Webgoodie het volgende:
heb er zelf geen last van.
huh? jij was toch een kloon van mij (zie een of ander topic van paar dagen terug ;))
Mja. Mn leuke zusje zal wel weer een of andere japanse site hebben bezocht ofzo (of ikzelf misschien, nooit de schuld bij een ander leggen he... >:))
Dus ff proberen

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 20:00 schreef keeper het volgende:
Ga ik net de search in, zie ik dit

[afbeelding]

Watte isse dat? Ik heb het trouwens ook bij de tweakers.net nieuwsberichten, bij de dingen die in zo'n dropboxje staan
gewoon Windows die je font ff niet goed ingeladen heeft, schijnt wel vaker voor te komen, gewoon ff een reboot zal het wel verhelpen denk ik...

• Keeper
  • Niet online
Nja, ff IE opnieuw opstarten en dat was het alweer. Had ik ook zelf kunnen doen, maar ja, ik wou mn GoT niet afsluiten natuurlijk he :)

Maarja, geen vage error hier dus, gooi maar dicht.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm... ik heb even IE opnieuw opgestart en daarna ging alles weer goed. :) Had ik eigenlijk niet eerder naar gekeken want ik wil GoT natuurlijk niet meteen afsluiten ;)

Edit: Sh*t verkeerde nick |:( >:) ;)
Pagina: 1