big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.
De escrow scam is er dus ook al in het Duits. Betaling gaat waarschijnlijk via een partij die het geld vasthoudt tot de auto is opgehaald. Als dan de auto is opgehaald blijkt het betaalbewijs nep te zijn of bestaat het bedrijf niet.
Ik zeg: "Boter bij de Vis" oftewel betalen bij afleveren...
the older I get, the better I was...
"Butter beim Fishe gerne".
De escrow scam is notoir op mobile.de/autoscout24. Andere kant op is nog veel gebruikelijker. Verkoper is in buitenland/niet in gelegenheid om in persoon te handelen; stelt voor auto naar je te laten transporteren via escrow dus wel vooraf betalen met genoeg opt-out mogelijkheden voor jou als koper om van de transactie af te zien, risico en transportkosten daarbij neemt verkoper voor lief. Alleen is de escrow service die hij voorstelt van zichzelf en bestaat de auto die hij aanbiedt niet of is niet van hemzelf
Verwijderd
Overigens ook tussen de regels door. Een COVID arts uit Berlijn, werkt in Polen (2 uur rijden?) koopt een auto in Nederland.
Want Duitsland kennen we verder niet van de auto's en Polen staat niet bekend om zijn tweedehandsauto's zeg maar
Want Duitsland kennen we verder niet van de auto's en Polen staat niet bekend om zijn tweedehandsauto's zeg maar
Heb niks meer van de beste man gehoord
big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.
mn zus had een soortgelijke via Autotrack.
een zogenaamde militair, kon m zelf niet ophalen, of ze de vervoerder wel even voor kon schieten, zou ze het geld via een "secured bank transfer" krijgen..
die vervoerder moest dan eerst betaald worden via Moneygram
ik kon dr nog op tijd tegenhouden
een zogenaamde militair, kon m zelf niet ophalen, of ze de vervoerder wel even voor kon schieten, zou ze het geld via een "secured bank transfer" krijgen..
die vervoerder moest dan eerst betaald worden via Moneygram
ik kon dr nog op tijd tegenhouden
specs : wil je niet weten
Pagina: 1
/f/image/D58csYybGq7WAi75UY1FiqeZ.png?f=fotoalbum_large)