Ik heb een vrij hard dichtslaande binnendeur waar ik me nogal aan irriteer.
Het is een houten deur van 4cm dik die denk ik ook bruikbaar is als buitendeur.
:strip_exif()/f/image/NvcBV63v7CyKwwcmS8xMVx9b.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus ik heb er een (te) zware opgezet.
Nu sluit hij heel mooi rustig en trekt hem op het einde bijzonder netjes in het slot.
Maar de deur open doen is nogal zwaar en dit komt niet door de WAF (klagende vrouw)
Ik heb schroef 0 aan de zijkant volledig tegen de klok in uitgedraaid maar dat brengt niet veel verlichting.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7FWEf5DTbT9uM0ZdOkEmFn6E.png?f=user_large)
Nu zit ik te kijken naar een deuropvanger zoals de dictator 1400
Dus de dranger mag weg en dan deze er voor in de plaats
Nu is de vraag of deze deuropvanger ook zonder dranger de deur ook in het slot zal trekken.
Dat je dan zelf de deur dicht moet doen snap ik maar doet deze netjes het laatste stapje ?
Of is er wellicht een dranger te vinden die niet zo zwaar is maar wel de deur netjes dicht trekt
Het is een houten deur van 4cm dik die denk ik ook bruikbaar is als buitendeur.
:strip_exif()/f/image/NvcBV63v7CyKwwcmS8xMVx9b.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus ik heb er een (te) zware opgezet.
Nu sluit hij heel mooi rustig en trekt hem op het einde bijzonder netjes in het slot.
Maar de deur open doen is nogal zwaar en dit komt niet door de WAF (klagende vrouw)
Ik heb schroef 0 aan de zijkant volledig tegen de klok in uitgedraaid maar dat brengt niet veel verlichting.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7FWEf5DTbT9uM0ZdOkEmFn6E.png?f=user_large)
Nu zit ik te kijken naar een deuropvanger zoals de dictator 1400
Dus de dranger mag weg en dan deze er voor in de plaats
Nu is de vraag of deze deuropvanger ook zonder dranger de deur ook in het slot zal trekken.
Dat je dan zelf de deur dicht moet doen snap ik maar doet deze netjes het laatste stapje ?
Of is er wellicht een dranger te vinden die niet zo zwaar is maar wel de deur netjes dicht trekt
[ Voor 4% gewijzigd door Woodski op 09-09-2021 19:29 ]