Toon posts:

MSI K7Turbo Limited Edition tot hoever multiplier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de MSI K7Turbo-R Limited Edition te kopen bij Funprice voor ongeveer 300,-

Daarbij wil ik een 1400Mhz Athlon AYHJA kopen en die overclocken (tot hoever ie kan zie ik vanzelf wel)

Maar nu is de vraag ,tot hoever is de multiplier van dit moederbord in te stellen??

Ps. Is het ook nodig om koelpasta tussen de proc en koeler te smeren en is een Silverado een goed keuze of kan ik beter een Delta fan ofzo halen??

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hoi, ik weet géén ene *piep* van overclocken, ik weet niet zeker of dit wel de multiplier is, maar "iets" kan iig tot 15 ;)

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 20:04 schreef RDK_NL het volgende:
Hoi, ik weet géén ene *piep* van overclocken, ik weet niet zeker of dit wel de multiplier is, maar "iets" kan iig tot 15 ;)
Weet je het zekers???
O dan is dat wel genoeg denk toch niet dat dat ie hoger kan dan 1600 ofwel??

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
15 x 133 = 1995

dus meer dan je athlon waarschijnlijk aan zal kunnen

Verwijderd

Topicstarter
Die 1400 mhz processoren zijn toch ook al standaard unlocked

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 10:28
Op zondag 19 augustus 2001 20:11 schreef Shaggy16 het volgende:
Die 1400 mhz processoren zijn toch ook al standaard unlocked
ja ;)

Verwijderd

Jo hey Goeie keuz. 1,4 Ghz.. draaid als een speer, haald de 1,8 van Intel zelf nog wel eens in! jhaa! echt wel.. maarhu als je een mobo plank neemt, neem dan wel een DDR. das echt veel beter, anders blijf je nog achter op SDram. duzz. lekker @ 266 MHZ. okey? Hey ennhu di multiplyer.. nou je klokt hem wel op 2 GHz. maar da haalt ie toch niet.. (Je procc) okey MZZLS>

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Hoe gaat dat eigenlijk met die die multiplier ? Komt er bij een update de mogelijkheid een nieuwe multiplier aan te vinken, of staat dat voor altijd vast ?

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Ik heb het al zien staan, gewoon door bios update's dus.
Pagina: 1