Vraag

• SchefferMarcel
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb sinds kort de soundbar 700 en de sub 700. Het geluid is goed, echter ik mis de stereo spreiding. Welke type bose boxen kan ik koppelen aan de soundbar om een betere stereo spreiding te krijgen.
...

Bose soundbar 700 en sub 700
...

Ik heb gezocht naar meningen over de surroundspeakers voor te plaatsen ipv achter. Tot nu toe zonder succes.
...

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:32

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SchefferMarcel schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:00:
Ik heb sinds kort de soundbar 700 en de sub 700. Het geluid is goed, echter ik mis de stereo spreiding. Welke type bose boxen kan ik koppelen aan de soundbar om een betere stereo spreiding te krijgen.
...

Bose soundbar 700 en sub 700
...

Ik heb gezocht naar meningen over de surroundspeakers voor te plaatsen ipv achter. Tot nu toe zonder succes.
...
Bij een soundbar zitten de stereo- en centerspeakers al in de bar zelf. Die zijn niet bedoeld om er nog eens een linker en rechterkanaal naast te zetten. Ik weet niet wat je in de instellingen allemaal kunt wijzigen om bijv. de front links en rechts wat harder te zetten, maar het lijkt me dat de achterspeakers alleen voor achterkanalen gebruikt kunnen worden.

Als je het stereobeeld mist en het is niet te verhelpen, dan is een soundbar waarschijnlijk niet de juiste oplossing voor je

Your Friendly Neighborhood Moderator

• SchefferMarcel
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-10-2024
Bedankt voor je reactie. Ik heb geen mogelijkheden om de stereo speakers harder te zetten. Ik zal de Adaptiq-audiokalibratie nogmaals uitvoeren.