Pinnacle PCTV pro prob

Pagina: 1
Acties:

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ik heb pas een nieuwe pc met amd cpu enzo wat nu allemaal goed werkt, alleen wil me Tvkaart niet echt goed. Ik gebruike de laatste pinnacle software 4.02 ? directx 8, service pack 2, detonator 12.90 en win2K ned.

Als ik men PCTV Vision start om te tv te kunnen kijke werkt het soms wel, maar soms loopt de pc volledig vast. Dan doe ik gewoon een reset maar dan wil win2K niet meer opstarten want hij stopt dan bij het laden zonder enige foutmelding te geven.
Dan maar ff pc aan en uit en gaat ie weer. Het is meestal dat pctv vastloopt na een aantal keren het programma te starten en aftesluiten.

Sys info:

Amd 1.333Ghz 266Fsb 56°c stressed
msi kt7 266 - 256Mb ddr
Hercules 3D prophet Gf2 gts 32MB agp 4x (irq 11)
dlink nic (irq 11)
sb 128 pci (irq 3)
pctv pro (irq 0)
wat hdtjes en cdroms

iets vergeten ? waar zou dit aan kunnen liggen ?

Verwijderd

Ik heb ook de PCTV Pro, maar ik gebruik onder W2K BorgTV...werkt veel fijner dan PCTV Vision...

Ik heb 't niet echt uitgeprobeerd, maar omdat de werking vrijwel hetzelfde is geldt het misschien ook voor jou: ik kreeg m'n TV-kaart alleen aan de praat met gecertificeerde nvidiadrivers, d.w.z. de drivers die W2K standaard installeert. Met andere drivers kreeg ik zo'n blauwe STOP-error...

Overigens heb ik momenteel geen DX8 geinstalleerd, omdat ik dat toch niet nodig heb, maar ik heb ook wel eens config werkend gehad met DX8, dus dat zou niet zo heel veel uit hoeven maken....

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Nah het is niet helemaal hetzelfde wat ik had maar...

Ik had problemen met een software appl. video editer (Avid) en dat liep ook steeds vast in w2k. Ik ben er uitgekomen door zowel de laatste drivers voor capture, videokaart en soundcard te gebruiken EN en bios update .. toen pas was alles stabiel.

Mischien heb je er wat aan en anders heel veel suc6

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ja allemaal de laatste drivers en bios + 4in1 was ik ff vergeten te zegge

laten we borgTV eens testen :)

Verwijderd

Vergeet dan vooral niet Borgtech's drivers te gebruiken, anders heb je wellicht weer andere errors (Can't open VBI device)...ze zijn niet gesignd (gecertificeerd), maar het zorgt bij mij niet voor problemen....

*note: met gecertificeerde nvdidiadrivers bedoelde ik hierboven door microsoft gecertificeerd...