Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobocop
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-05 21:27
Beste matties en mokkels,

Ik ben van plan voor een PC in opbouw de Ryzen 5 5600x aan te schaffen. Nou kwam ik voor het eerst een "Tray" versie tegen ipv de "Boxed" versie. Hierbij zit geen koeler voor de CPU begreep ik uit de tekst.

Nou vroeg ik me af of ik dan zelf gemakkelijk zo'n koeler aan kan schaffen voor bij de CPU. Bijvoorbeeld de populaire Arctic Freezer 34 : pricewatch: Arctic Freezer 34

Deze zou zelfs wat beter moeten zijn begreep ik van een andere tweaker. Of is dit extra koeling bovenop de standaard koeler die bij de Boxed versie zit? Zou tof zijn als iemand me hier wat over kan vertellen

Vriendelijke groet,
Job

Beste antwoord (via jobocop op 08-09-2021 21:02)

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 22:35
Een aftermarket koeler is in plaats van een standaardkoeler. Kan dus prima op een “tray” versie. De Freezer 34 is trouwens niet zo populair. De eSports Duo versie wel. Die was je al eens eerder aangeraden: martyw in "PC upgrade puzzel - hulp welkom!"

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 22:35
Een aftermarket koeler is in plaats van een standaardkoeler. Kan dus prima op een “tray” versie. De Freezer 34 is trouwens niet zo populair. De eSports Duo versie wel. Die was je al eens eerder aangeraden: martyw in "PC upgrade puzzel - hulp welkom!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Deze zou zelfs wat beter moeten zijn begreep ik van een andere tweaker. Of is dit extra koeling bovenop de standaard koeler die bij de Boxed versie zit? Zou tof zijn als iemand me hier wat over kan vertellen
Losse processorkoeling, zoals die je opnoemt, is altijd in plaats van de eventuele boxed koeler, niet als extra.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobocop
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-05 21:27
Djarune schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:49:
Check! Ik zie dat ik inderdaad de verkeerde gelinkt heb, die eSports Duo moest ik hebben, was ook het plan deze aan te schaffen 8) Martyw approved.