Beste Tweakers,
In de afgelopen 12 jaar heb ik alleen mijn GPU en SSD vervangen. De PC werkt nog geweldig, alleen met de toenemende vereisten voor games heb ik het gevoel dat ik toe ben aan wat upgrades. Momenteel ziet mijn pc er zo uit:
* voeding kon ik niet terugvinden. Het is in ieder geval een Cooler Master van 700Watt.
Ik zoek een
Adequate vervanging voor bovengenoemde componenten. Misschien ook een nieuwe CPU cooler en Voeding(?)
Wat is je budget?
Ongeveer 500-600 euro. Het liefst onder de 600.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik de volgende componenten op het oog:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gewoon lekker gamen. Geen First person shooters of 144fps games. Vooral MMO's (WoW, New World, FFXIV) met soms vrij veel multitasking. Af en toe photoshop
Graag hoor ik wat jullie van deze onderdelen vinden
In de afgelopen 12 jaar heb ik alleen mijn GPU en SSD vervangen. De PC werkt nog geweldig, alleen met de toenemende vereisten voor games heb ik het gevoel dat ik toe ben aan wat upgrades. Momenteel ziet mijn pc er zo uit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 3820 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asus P9-X79 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master HAF 912 Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master GeminII SF524 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9 | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 58,51 | € 58,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 163,51 | ||
* voeding kon ik niet terugvinden. Het is in ieder geval een Cooler Master van 700Watt.
Ik zoek een
Adequate vervanging voor bovengenoemde componenten. Misschien ook een nieuwe CPU cooler en Voeding(?)
Wat is je budget?
Ongeveer 500-600 euro. Het liefst onder de 600.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik de volgende componenten op het oog:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 281,- | € 281,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 74,90 | € 74,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 454,90 | ||
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gewoon lekker gamen. Geen First person shooters of 144fps games. Vooral MMO's (WoW, New World, FFXIV) met soms vrij veel multitasking. Af en toe photoshop
Graag hoor ik wat jullie van deze onderdelen vinden