Beste Tweakers,
Ik zoek nieuwe studio boxen. Wil ze op tv aansluiten.
Welke specs?
- Ik ben wel bass junkie dus dat voldoende aanwezig zijn.
- aansluiting Optisch is voor mij makkelijkste. Evt tulp maar dan moet tv van muur.
- Bluetooth is mee genomen maar geen must. (Sommige modellen zoals Yamaha en Krk hebben die niet.)
Liever geen losse subwoofer bij. Kan altijd miss later uitbreiden. Past namelijk niet in mijn bedrag.
Mijn budget is iig niet zoveel meer als 250 a 300 is me max.
Welke heb ik op het oog.
- Edifier R2000DB - 250euro.
(Heeft Bluetooth. Optisch.) Bijna gekocht maar nog gelaten. Is Chinees merk dus zoek toch meer naar een goed bekend merk.
KRK Rokit Classic 5 - 125euro stuk.
Geen optisch of bluetooth maar wel beter geluid wat ik lees. Nooit KRK gehad misschien valt er wel wat 2e hands te vinden.
Weet alleen niet of bass voldoende is.
Yamaha HS5 - 160euro stuk
Geen optisch of bluetooth. Vergelijkbaar specs met KRK..
Ik vindt de Model KRK trouwens wel mooier.
Liefst zoek ik dus KRK.
Misschien hebben jullie wel tips ? Eventueel 2e hands van marktplaats. Andere suggesties natuurlijk welkom.
Gaat me om wat voor kwaliteit kan ik krijgen voor mijn streefbedrag? Of beter door sparen?
Dat makkelijk mee kan nemen telt ook wel mee.
In afwachting van reacties.
Ik zoek nieuwe studio boxen. Wil ze op tv aansluiten.
Welke specs?
- Ik ben wel bass junkie dus dat voldoende aanwezig zijn.
- aansluiting Optisch is voor mij makkelijkste. Evt tulp maar dan moet tv van muur.
- Bluetooth is mee genomen maar geen must. (Sommige modellen zoals Yamaha en Krk hebben die niet.)
Liever geen losse subwoofer bij. Kan altijd miss later uitbreiden. Past namelijk niet in mijn bedrag.
Mijn budget is iig niet zoveel meer als 250 a 300 is me max.
Welke heb ik op het oog.
- Edifier R2000DB - 250euro.
(Heeft Bluetooth. Optisch.) Bijna gekocht maar nog gelaten. Is Chinees merk dus zoek toch meer naar een goed bekend merk.
KRK Rokit Classic 5 - 125euro stuk.
Geen optisch of bluetooth maar wel beter geluid wat ik lees. Nooit KRK gehad misschien valt er wel wat 2e hands te vinden.
Weet alleen niet of bass voldoende is.
Yamaha HS5 - 160euro stuk
Geen optisch of bluetooth. Vergelijkbaar specs met KRK..
Ik vindt de Model KRK trouwens wel mooier.
Liefst zoek ik dus KRK.
Misschien hebben jullie wel tips ? Eventueel 2e hands van marktplaats. Andere suggesties natuurlijk welkom.
Gaat me om wat voor kwaliteit kan ik krijgen voor mijn streefbedrag? Of beter door sparen?
Dat makkelijk mee kan nemen telt ook wel mee.
In afwachting van reacties.