Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profox1977
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-05 09:59
Ik wil graag jullie advies of verwijzingen naar sites met info over Mods ( als dat zo heet)

Ik speel al jaren op de Xbox. Nu heb ik een Lenovo IdeaPad 5 pro Ryzen 5 + NVIDIA® GeForce® RTX 3050 - 4 GB gekocht en wil ik een weer het pc gamen oppakken ( en ja ik weet dat ik met de laptop niet op al te hoge specs games kan draaien)

Ik vindt Portal 2 geweldig op de Xbox. Als ik het goed heb begrepen zijn er ook levels ontworpen door gebruikers. Klopt dit en zo ja, waar kan ik hier wat meer over vinden ( hoe werken Mods en wat voor een software heb ik nodig)
Zoals jullie lezen......ik ben echt nog een NOOB op pc spellen

Alle reacties

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 00:41

Wom

Op https://www.moddb.com/games/portal-2/mods vind je meer informatie rond mods en Portal 2. Daar ga je zeker vinden wat je zoekt :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-05 12:30

KipCurreh

Nightcrawler

Als je de game op Steam hebt staan, en Steam Workshop is ondersteund bij die game, kan je via daar allerlei mods downloaden en direct installeren.
Je zoekt gewoon naar de content die je wilt (maps, skins, etc), en dan selecteer je die waarna je ze kan "abonneren" of iets dergelijks. Die mod of map wordt dan gedownload en geinstalleerd via steam.

Dit is enkel voor games die de Steam Workshop ondersteunen.

Verder kan je Nexusmods.com eens proberen, daar staat meestal ook goed uitgelegd hoe en wat er nodig is om de mods werkend te krijgen.

En ook de official/unofficial fora van de games kunnen een bron zijn van mods. Ik denk hierbij aan kerbal space program waar een specifieke add-on subforum is etc

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro