Afhankelijk van het type verdeler een redelijk gangbare prijs voor 1 verdieping van een gemiddeld huis.
Ik zeg ook altijd, koop maar een paar mooie design radiatoren, dan kom je ook al een heen eind richting dergelijke bedragen.
Zou je iets kunnen vertellen over hoe "moeilijk" het was, wat voor stofafzuiging je hebt gebruikt ?
Ik heb het ooit laten doen, dat zag er zo makkelijk uit (binnen een paar uur lag het erin incl. afsmeren) daardoor dacht ik dat doe ik de volgende keer zelf wel. Daarna bij een kennis 2 verdiepingen gedaan samen met een bevriende loodgieter die wel eens had meegeholpen, moeilijk was het niet maar we hadden er toch best veel werk aan. Slakken patroon rekenen/tekenen, bochten inschatten met vrezen etc. was toch een klein beetje trial en error. Later nog 2 keer gedaan bij anderen, dat ging al een stuk makkelijker.
De eerste keer zat er een puinzuiger bij met grote zakken die je telkens moest wisselen, werkte prima.
Een andere keer had iemand een bouwstofzuiger geregeld.. nutteloos, om de meter zat dat ding vol.
De laatste keer zat er netjes een puinzuiger met voorscheider bij, dat was echt super netjes, bij het afsmeren hebben we zeker de helft van het fijnstof weer gebruikt i.c.m. epoxy om alles netjes te krijgen, voor 1 verdieping hadden we maar iets van 6 zakken puin over. n.b. Je hebt ze ook met een soort Y stuk zodat je zakken kan wisselen zonder te stoppen met frezen.
[
Voor 4% gewijzigd door
DukeBox op 26-09-2024 20:42
]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.