Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat om een game systeem waarmee ik games liefst op 1440p zou willen spelen. Twee jaren geleden had ik mijn oude game pc verkocht, omdat ik ging reizen. Ik wil nu het gamen weer oppakken
en wil dan spellen spelen zoals Witcher 3, Anno 1800, Red Dead Redemption, Cyberpunk maar ook oudere spellen zoals Arma en Cities Skylines (met mods).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de €1300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al, dus het gaat alleen om het systeem. Monitor die ik momenteel heb is de LG UltraGear 27GL850. Verder heb ik een K70 Corsair gaming toetsenbord, logitech G502 muis en een HyperX Cloud II headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter
Verder heb ik geen wensen. Ik hoef trouwens geen RGB of andere fratsen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie nog tips of aanvullingen hebben. Videokaart blijft natuurlijk de vraag met de huidige markt. Ik twijfel om nu voor een tweedehandse 1080TI te gaan of een 6700XT te bemachtigen via de wekelijkse airdrop. Videokaart zou dan rond de €500 kosten. Plan is om vervolgens deze over enkele jaren te vervangen als de markt weer is gestabiliseerd. Ik weet niet hoe jullie ernaar kijken? Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat om een game systeem waarmee ik games liefst op 1440p zou willen spelen. Twee jaren geleden had ik mijn oude game pc verkocht, omdat ik ging reizen. Ik wil nu het gamen weer oppakken
en wil dan spellen spelen zoals Witcher 3, Anno 1800, Red Dead Redemption, Cyberpunk maar ook oudere spellen zoals Arma en Cities Skylines (met mods).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de €1300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al, dus het gaat alleen om het systeem. Monitor die ik momenteel heb is de LG UltraGear 27GL850. Verder heb ik een K70 Corsair gaming toetsenbord, logitech G502 muis en een HyperX Cloud II headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie nog tips of aanvullingen hebben. Videokaart blijft natuurlijk de vraag met de huidige markt. Ik twijfel om nu voor een tweedehandse 1080TI te gaan of een 6700XT te bemachtigen via de wekelijkse airdrop. Videokaart zou dan rond de €500 kosten. Plan is om vervolgens deze over enkele jaren te vervangen als de markt weer is gestabiliseerd. Ik weet niet hoe jullie ernaar kijken? Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 281,- | € 281,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6700 XT Gaming OC 12G | € 799,- | € 799,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 PCIe 3.0 NVMe M.2 SSD 1TB | € 119,- | € 119,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.592,65 | ||