Energielabels in pricewatch monitoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmkey
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11-2024
Hallo,

beïnvloed door de twee belangrijke topics van het thuiswerken en de energietransitie, probeert deze tweaker energiezuinige apparatuur aan te schaffen. Momenteel worden voor de meeste apparaten energielabels afgegeven. Zo ook voor monitoren.

zouden jullie het energielabel kunnen toevoegen in deze categorie?

dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik weet niet of dit ueberhaupt informatie is die we meekrijgen in de diverse specificatiefeeds, maar mijn collega's in Pricewatch kunnen daar vast wel een antwoord op geven ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:04
Vraag me af of het een toegevoegde waarde is.

De definitie van een Energie Label veranderd en met de jaren dus ook.

Wat nu een A label heeft, heeft over 3 jaar misschien geen A label meer. Hierdoor kloppen deze waardes dan niet meer.

Stroomverbruik zegt meer want dat veranderd niet.

Als het toegevoegd wordt, zou ik een jaartal toevoegen wanneer dit label verkregen is. Aangezien er nu een overgang is met de Labels. En dan ( als het in de toekomst veranderd ) het een iets beter beeld geeft.

[ Voor 30% gewijzigd door corporalnl op 08-09-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmkey
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11-2024
lijkt mij wel een optie. Ben nu eindeloos aan het vergelijken (excel). zou mooi zijn als je het hier in 1 oogopslag; kan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
We hebben inmiddels wel de specificatie aangemaakt en deze wordt langzaamaan gevuld met data. Als je hem nu dus gebruikt moet je er rekening mee houden dat je niet alle monitoren te zien krijgt.
Je kunt het filter vinden onder de eigenschappen.
We hebben 2 verschillende filters voor 2 verschillende Energieklassen, een voor SDR en een voor HDR.