12 GB per maand abonnement - ongebruikte data meenemen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.229 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikootje
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-05 13:27
Hallo allemaal,

Ik heb 12 GB data bij mijn telefoonabonnement. Dit maak ik nooit op, het kan wel per maand flink verschillen.

Afgelopen zomervakantie was dus wel mijn data op en moest ik bijkopen. Mijn vraag daarom: bestaan er abonnementen waarbij je je ongebruikte data in een maand kan meenemen en stapelen voor de perioden dat je het wel nodig hebt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Goed bedoeld, maar laat het modereren over aan de mods. :)

[ Voor 71% gewijzigd door rens-br op 08-09-2021 12:15 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39
Volgens mij kan dit bij geen 1 van de providers, hier is een aantal jaar geleden nog een protest vanuit de Consumentenbond over geweest nieuws: Consumentenbond protesteert tegen vervallen van data en belminuten in... volgens mij heeft dit nooit gevolg gehad en is het gestrand (of loopt nog?)

Het is ook in het voordeel van de provider, je betaalt uiteindelijk voor data die je niet gebruikt.
Je zou kunnen kijken naar een provider waar je straffeloos per maand kan up/downgraden van je databundel.
SImyo bied zoiets aan en bij Tele2 ook tegen een meerprijs p/m

En als het echt sporadisch voorkomt bijv dat je het voor 1 maand nodig hebt, kan je beter een goedkoper abbonement nemen met minder Mb's en wanneer je het nodig hebt extra data bijkopen https://www.tele2.nl/mobiel/internet

[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 08-09-2021 10:51 ]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pikootje
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-05 13:27
Turismo schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:46:
Volgens mij kan dit bij geen 1 van de providers, hier is een aantal jaar geleden nog een protest vanuit de Consumentenbond over geweest nieuws: Consumentenbond protesteert tegen vervallen van data en belminuten in... volgens mij heeft dit nooit gevolg gehad en is het gestrand (of loopt nog?)

Het is ook in het voordeel van de provider, je betaalt uiteindelijk voor data die je niet gebruikt.
Je zou kunnen kijken naar een provider waar je straffeloos per maand kan up/downgraden van je databundel.
SImyo bied zoiets aan en bij Tele2 ook tegen een meerprijs p/m

En als het echt sporadisch voorkomt bijv dat je het voor 1 maand nodig hebt, kan je beter een goedkoper abbonement nemen met minder Mb's en wanneer je het nodig hebt extra data bijkopen https://www.tele2.nl/mobiel/internet
Thanks. Ik ga inderdaad denk ik even kijken wat het minimum GB's wat ik gedurende het jaar opmaak, abo vervolgens terugschroeven en dan in de zomer lekker een bundeltje bijkopen indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pikootje Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even aan de slag met de tips uit dit topic. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.

Dit topic is gesloten.