4G netwerk via wifi

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustBranko
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Hallo,

Op het werk hebben wij sinds kort een nieuw apparaatje dat we moeten gebruiken aan onze kassa, alleen is dit apparaatje zo gemaakt dat het enkel maar te verbinden is via 4G. Alleen is bij ons binnen de 4G verbinding zo slecht dat wij soms minuten lang moeten wachten om een simpele actie uit te voeren, daarom vroeg ik me af, weet er iemand of er een soort apparaatje bestaat die je kan verbinden via internet (met kabel) en die dag een 4G verbinding uitzendt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
denk dat een 4g repeater met een buiten antenne het makkelijks is (als er buiten wel een goed sigaal is.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 13:24
idem, zoek eens op 4g repeaters, dan vind je een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Let wel op, in NL zijn 4g repeaters zonder het hebben van een zendvergunning, niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 13:24
bramassendorp schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:39:
Let wel op, in NL zijn 4g repeaters zonder het hebben van een zendvergunning, niet toegestaan.
Volgens het Agentschap telecom zit dat net iets anders:
https://www.agentschaptelecom.nl/onderwerpen/repeaters

maar dat zou betekenen dat je het via je provider moet zien te regelen, of toch in ieder geval de toestemming om het te mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
pickboy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:42:
[...]

Volgens het Agentschap telecom zit dat net iets anders:
https://www.agentschaptelecom.nl/onderwerpen/repeaters

maar dat zou betekenen dat je het via je provider moet zien te regelen, of toch in ieder geval de toestemming om het te mogen doen.
Klopt, heb ik al eens geprobeerd, maar die hebben dan de "oplossing" Bellen over Wifi. Maar dat was mijn situatie. Ik zou dus zeggen, neem contact op met de provider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@JustBranko Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even aan de slag met de tips uit dit topic. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.