hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Jazeker
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Is denk ik net zo als je een mobiele telefoon in trilstand vast houdt. Maar ut is zeker wel aardig bij een joystick, al zie ik niet echt het nut er van in, misschien leuk voor de 'joy'
Verwijderd
Ik vind wel een aanvulling op mijn spellen. 'k heb een stuur en een pretknuppel met FF. Vooral het stuur leverd extra info tijdens het racen, wat het racen mooier maakt.
De joystick gebruik ik de laatste tijd niet veel meer.
De joystick gebruik ik de laatste tijd niet veel meer.
force ffedback is niet dat het ding trilt hoor.....beweegd echt.
enne...als je em amper gebruikt......verkopen?
noem maar een prijs
enne...als je em amper gebruikt......verkopen?
noem maar een prijs
maaruh...ff serieus...
Wat zijn de voordelen/nadelen?
En welke is het beste (merk/type)?
Wat zijn de voordelen/nadelen?
En welke is het beste (merk/type)?
Verwijderd
Mijn joystick en stuur zijn van microsoft, lekkere solide apparaten.
Het voordeel is dat de speel ervaring intenser beleeft kan worden. Bij het spelen van een race met het stuur merk ik aan de effecten (lees bewegingen) van het stuur wat er gebeurt met de auto. Bij het verliezen van de grip van de wielen draait het stuur ineens heel soepel, terwijl bij bijvoorbeeld een rechter lekke band het stuur naar recht trekt. Ook de verschillende soorten wegdek voel je aan de trillingen in je stuur. op sneeuw/ijs reageert het stuur anders dan bij het rijden in de modder enz...
Voor de joystick is het dus net zo. Bijvoorbeeld bij flighsims of bij shooters
Zo genoeg info
Het voordeel is dat de speel ervaring intenser beleeft kan worden. Bij het spelen van een race met het stuur merk ik aan de effecten (lees bewegingen) van het stuur wat er gebeurt met de auto. Bij het verliezen van de grip van de wielen draait het stuur ineens heel soepel, terwijl bij bijvoorbeeld een rechter lekke band het stuur naar recht trekt. Ook de verschillende soorten wegdek voel je aan de trillingen in je stuur. op sneeuw/ijs reageert het stuur anders dan bij het rijden in de modder enz...
Voor de joystick is het dus net zo. Bijvoorbeeld bij flighsims of bij shooters
Zo genoeg info
jawel!
heb em hier nu staan...joystick mét Force feedback en het is geweldig!!!
heb em hier nu staan...joystick mét Force feedback en het is geweldig!!!
Pagina: 1