Vraag
Alle reacties
Vraag is vooral moet je ervoor betalen of niet. Gratis zou ik het doen. Geef je er geld aan uit? Neuh dan zou ik gewoon doorsparen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Gratis gewoon doen, als het geld moet kosten max 10 euro.
Die i3 is behoorlijk hoog geklokt en heeft hyperthreading, de i5 heeft 4 fysieke cores en moet het hebben van turbo boost.
De upgrade is enkele procenten en dan alleen in situaties waar fysieke cores beter presteren dan hyperthreading.
Die i3 is behoorlijk hoog geklokt en heeft hyperthreading, de i5 heeft 4 fysieke cores en moet het hebben van turbo boost.
De upgrade is enkele procenten en dan alleen in situaties waar fysieke cores beter presteren dan hyperthreading.
Wat wel en staat het OS op een SSD?Nathan schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:16:
Niet voor games.
Algemeen gebruik. (Browsen, foto's bewerken)
OS staat op een SSD, ja. (SATA-600)
OS staat op een SSD, ja. (SATA-600)
De moeite als de prijs laag is. Zelf draai ik nog een 3570K welke gewoon leuk mee komt zelfs na al die jaren. Anthem speelt gewoon fijn op 1080P icm een 290x.
Als het voor weinig of niets is gewoon doen.
Als het voor weinig of niets is gewoon doen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Pagina: 1