Hoi hoi,
Kan iemand mij helpen ik heb een probleem met mijn ethernet. Het begint met dat mijn pc geen netwerk heeft, hierop veel dingen geprobeert mijn driver staat bij Hidden device zodra ik die aanklik staat er code 45 error. Update van drivers krijg ik de volgende melding, realtek controller was not found if deep sleep modus is enabled please plug in the cable. Ik heb de ram er ook al uit gehad voor 8 uur dit heeft ook niet geholpen.
Nu heb ik gister een pci lan card gekocht van Nedis. Maar deze werkt blijkbaar ook op de controller van realtek en deze pakt de pc ook niet krijg de zelfde meldingen:strip_exif()/f/image/yaQjhGHaLIFwzSljL2MyjGe3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tfqpvbcYp2oDi8jLewHGKsC5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/du1oFMQXhA5XHHAhHfHViXpf.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan iemand mij helpen ik heb een probleem met mijn ethernet. Het begint met dat mijn pc geen netwerk heeft, hierop veel dingen geprobeert mijn driver staat bij Hidden device zodra ik die aanklik staat er code 45 error. Update van drivers krijg ik de volgende melding, realtek controller was not found if deep sleep modus is enabled please plug in the cable. Ik heb de ram er ook al uit gehad voor 8 uur dit heeft ook niet geholpen.
Nu heb ik gister een pci lan card gekocht van Nedis. Maar deze werkt blijkbaar ook op de controller van realtek en deze pakt de pc ook niet krijg de zelfde meldingen
:strip_exif()/f/image/yaQjhGHaLIFwzSljL2MyjGe3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tfqpvbcYp2oDi8jLewHGKsC5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/du1oFMQXhA5XHHAhHfHViXpf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gr7dFuT9xsqB8kIG7pwe827C.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door yugoemperor op 07-09-2021 14:44 ]