Problemen Ethernet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-03 15:27
Hoi hoi,

Kan iemand mij helpen ik heb een probleem met mijn ethernet. Het begint met dat mijn pc geen netwerk heeft, hierop veel dingen geprobeert mijn driver staat bij Hidden device zodra ik die aanklik staat er code 45 error. Update van drivers krijg ik de volgende melding, realtek controller was not found if deep sleep modus is enabled please plug in the cable. Ik heb de ram er ook al uit gehad voor 8 uur dit heeft ook niet geholpen.

Nu heb ik gister een pci lan card gekocht van Nedis. Maar deze werkt blijkbaar ook op de controller van realtek en deze pakt de pc ook niet krijg de zelfde meldingenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0WaQ7CEO7ZuR-jenAnAyx7db8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yaQjhGHaLIFwzSljL2MyjGe3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vwjiy2Di8OhEyhh2kjgK04Mea18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfqpvbcYp2oDi8jLewHGKsC5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjRovN_U8Wq7ZVXDa7Zym2h-SwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/du1oFMQXhA5XHHAhHfHViXpf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YP9lb-liEDfmzUd12D_kewVFEB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gr7dFuT9xsqB8kIG7pwe827C.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door yugoemperor op 07-09-2021 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:23

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Vul nog even aan wat je verder zelf al geprobeerd hebt...

In device manager kun je bij de properties van jouw netwerkkaart kijken op het tabblad advanced, als die er is. daar heb je meestal de mogelijkheid om de power opties aan te passen. De foutmelding lijkt te duiden op het feit dat de NIC in een soort slaapmodus/low-power modus staat.

Als die nieuwe NIC het ook niet doet, dan kan het zijn dat de driver installatie niet goed meer is. Dan zou je kunnen kijken of je het hele device een keer weg kunt gooien waarmee je ook dr driver verwijderd (dit moet je volgens mij specifiek bij de deinstallatie aangeven.

Succes!

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:07
Anders herinstallatie OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Zoiets als een kanon vs. een surgical strike :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvG_020
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:51
Heb je de foutmelding ook al eens opgezocht in Google? Je kunt dan genoeg info vinden over de foutmelding die wordt weergegeven. Ik zou eerst deze stappen eens gaan volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
DvG_020 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:27:
Heb je de foutmelding ook al eens opgezocht in Google? Je kunt dan genoeg info vinden over de foutmelding die wordt weergegeven. Ik zou eerst deze stappen eens gaan volgen :)
Ja dat heb ik allemaal geprobeerd maar lukt ook niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:07
ElCondor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:26:
[...]

Nee, met de info die we krijgen de enige oplossing. Windows 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Zie je hem nog wel in je uefi/bios ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
ElCondor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:22:
Vul nog even aan wat je verder zelf al geprobeerd hebt...

In device manager kun je bij de properties van jouw netwerkkaart kijken op het tabblad advanced, als die er is. daar heb je meestal de mogelijkheid om de power opties aan te passen. De foutmelding lijkt te duiden op het feit dat de NIC in een soort slaapmodus/low-power modus staat.

Als die nieuwe NIC het ook niet doet, dan kan het zijn dat de driver installatie niet goed meer is. Dan zou je kunnen kijken of je het hele device een keer weg kunt gooien waarmee je ook dr driver verwijderd (dit moet je volgens mij specifiek bij de deinstallatie aangeven.

Succes!
Ik ga dit even proberen want bij device manager onder netwerk adapters staat hy niet tot ik hidden doe dan komt hij en dan is hij ook helemaal grijs met die code45 zodra ik properties doe kan ik advanced maar dan krijg ik de keuze menu met power saving mode die staat nu op enabled… ik zal die is disable. Als dat niet werkt dus alle drivers verwijderen via de cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
DukeBox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:29:
Zie je hem nog wel in je uefi/bios ?
Ik ben een beetje aan het flikflooien maar dit gaat heel noobie klinken ik kom mijn bios niet in ik probeer het met de toetsen te doen maar als ik via de windows 10 manier probeer staat de setting eufi er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:34:
Ik ben een beetje aan het flikflooien maar dit gaat heel noobie klinken ik kom mijn bios niet in ik probeer het met de toetsen te doen maar als ik via de windows 10 manier probeer staat de setting eufi er ook niet bij.
In de handleiding van je moederbord/pc staat hoe je daar in moet komen. Meestal iets als del / f2 / f10 tijdens de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
DukeBox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:35:
[...]

In de handleiding van je moederbord/pc staat hoe je daar in moet komen. Meestal iets als del / f2 / f10 tijdens de post.
Bij mij staat pres F11 to enter setup and DEL to enter boot.

Maar ik heb beide al geprobeerd direct zodra hij opstart maar hij gaat gewoon door met opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:31:
...advanced maar dan krijg ik de keuze menu met power saving mode die staat nu op enabled… ik zal die is disable. Als dat niet werkt dus alle drivers verwijderen via de cd?
als je rechtklikt op die greyed out nic, dan kiezen voor uninstall. Volgens mij kun je dan een vinkje zetten om de driver zelf ook weg te gooien.
En niet te vergeten, heb je de laatste driver al gedownload van de website?

[ Voor 8% gewijzigd door ElCondor op 07-09-2021 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
DukeBox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:35:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sobk17B3O4481u7JuxHak-KHrMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcdNBoNCuMvHCbpPDmrUPLAr.jpg?f=fotoalbum_large

Normaal zou hij hier bij moeten staan maar is ook niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
ElCondor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:41:
[...]

als je rechtklikt op die greyed out nic, dan kiezen voor uninstall. Volgens mij kun je dan een vinkje zetten om de driver zelf ook weg te gooien.
En niet te vergeten, heb je de laatste driver al gedownload van de website?
Ja ik heb de laatste driver gedownload met mn laptop overgezet met een usb naar me pc en kreeg heletijd deze fout meldingAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjRovN_U8Wq7ZVXDa7Zym2h-SwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/du1oFMQXhA5XHHAhHfHViXpf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:43:
[...]

[Afbeelding]

Normaal zou hij hier bij moeten staan maar is ook niet zo..
Dit is niet het BIOS/UEFI. Dit is de Windows Repair mode. Google anders eens op jouw type laptop en of er mensen zijn die ook problemen hebben om in het bios te komen. Wellicht zijn er workarounds... Doet je keyboard het wel tijdens het booten? Hangt dat wellicht samen met het niet functioneren van je NIC? Je gebruikt de laptop wel plugged in? Hij laadt ook als je plugged in bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
ElCondor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:51:
[...]

Dit is niet het BIOS/UEFI. Dit is de Windows Repair mode. Google anders eens op jouw type laptop en of er mensen zijn die ook problemen hebben om in het bios te komen. Wellicht zijn er workarounds... Doet je keyboard het wel tijdens het booten? Hangt dat wellicht samen met het niet functioneren van je NIC? Je gebruikt de laptop wel plugged in? Hij laadt ook als je plugged in bent?
Het is een computer maar via de windows repair mode zou er een work around zijn om je bios in te komen maar ik heb die optie en het toetsenbord geeft wel licht en hoor ook een soort tik uit de pc komen als ik de knop indruk maar hij start gewoon op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dit echt een PCI kaart? Heeft je PC dat nog?

Of is het een PCIe kaart?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6c1XYADzxu5s0SKR-w4xIcLIRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f01J1peTXlugHEQHur0hM0bN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:12
ElCondor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:26:
[...]

Nee hoor vaak genoeg meegemaakt dat er geen echte fix is, behalve herinstallatie van de hele pc. Kanon alleen voor degene die dit niet snel genoeg kunnen, anders is dit regelmatig de snelste beste fix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

pennywiser schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:55:
[...]

Nee hoor vaak genoeg meegemaakt dat er geen echte fix is, behalve herinstallatie van de hele pc. Kanon alleen voor degene die dit niet snel genoeg kunnen, anders is dit regelmatig de snelste beste fix.
Fair enough... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 18:18
Check ff of de kaart fysiek wel goed in het slot zit, misschien zit ie wat scheef? Kan ook gekke foutmeldingen geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yugoemperor
pennywiser schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:55:
[...]

Mischien doe ik wel hele her installatie ben zo ook al uren bezig met alles proberen wat op internet staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:54:
[...]

Het is een computer maar via de windows repair mode zou er een work around zijn om je bios in te komen maar ik heb die optie en het toetsenbord geeft wel licht en hoor ook een soort tik uit de pc komen als ik de knop indruk maar hij start gewoon op
geef dan eens een hele low-down over jouw PC, wat zit er allemaal in? Welk mobo, hd, memory, cpu etc...
Kans is natuurlijk dat er gewoon iets stuk is op je mobo, waardoor er allemaal dingen niet goed werken.
Ik geloof dat die optie om via windows repair in je bios te komen alleen werkt als je UEFI gebruikt. Dus: heb je dat? Welk mobo heb je?

[ Voor 20% gewijzigd door ElCondor op 07-09-2021 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
ElCondor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:57:
[...]

geef dan eens een hele low-down over jouw PC, wat zit er allemaal in? Welk mobo, hd, memory, cpu etc...
Intel i7- 2700
Moederbord = msi h61m-e33
Videokaart= msi 1050ti
Ram 2 slots 8gb ram (16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:00:
[...]

Intel i7- 2700
Moederbord = msi h61m-e33
Videokaart= msi 1050ti
Ram 2 slots 8gb ram (16)
En heb alleen 1tb hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:57:
[...]

Mischien doe ik wel hele her installatie ben zo ook al uren bezig met alles proberen wat op internet staat
Misschien heb je een spare ssd liggen, desnoods een hdd en kan je snel even daarop herinstalleren en testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
Neem ajb een ssd. Doe jezelf een plezier. Deze 2nd gen wordt dan ineens weer een vlotte bijdetijdse pc. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar een gebruikte Samsung 250GB kost hier 2-3 tientjes. De 1 TB als opslag in je systeem houden.

[ Voor 20% gewijzigd door pennywiser op 07-09-2021 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
pennywiser schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:03:
[...]

Neem ajb een ssd. Doe jezelf een plezier. Deze 2nd gen wordt dan ineens weer een vlotte bijdetijdse pc. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar een gebruikte Samsung 250GB kost hier 2-3 tientjes. De 1 TB als opslag in je systeem houden.
Ik was dat van plan maar mijn moederbord heeft geen ssd slot ik begin ook steeds meer te denken dat me
Moederbord overleden is dus dan zal ik wel een nieuwe kopen met een ssd ik speel
Alleen rocketleuge vandaar dat deze pc nog wel goed was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:08:
[...]

Ik was dat van plan maar mijn moederbord heeft geen ssd slot ik begin ook steeds meer te denken dat me
Moederbord overleden is dus dan zal ik wel een nieuwe kopen met een ssd ik speel
Je mobo heeft toch een sata slot? Zelfde als op je 1 TB. Die pc is dikke prima, heb voor de kinderen ook nog een i5 2500 staan, weliswaar met SSD maar deze is zo vlot als wat en bijna 10 jaar oud. Mijn eigen desktop is een 3rd gen ook prima.

Herinstalleer eerst eens even.

[ Voor 22% gewijzigd door pennywiser op 07-09-2021 15:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[...]

Je hebt ook SSDs op SATA, daar heb je geen aparte slots voor nodig. En zeker voor zo'n oud bakkie is NVME helemaal niet nodig.

Om te testen of je moederbord of netwerkadapter stuk is, boot eens met een live linux, dan hoef je geen reinstall te doen. Werkt het daar ook niet in, dan zou ik een hardware issue vermoeden, ipv software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

[...]

een SSD kun je gewoon op een SATA poort ansluiten, als je een sata SSD koopt, uiteraard.
Wat je ook nog kunt poberen is een BIOS reset.

Anders, veel succes met zoeken naar een nieuw mobo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
TERW_DAN schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:10:
[...]

Je hebt ook SSDs op SATA, daar heb je geen aparte slots voor nodig. En zeker voor zo'n oud bakkie is NVME helemaal niet nodig.

Om te testen of je moederbord of netwerkadapter stuk is, boot eens met een live linux, dan hoef je geen reinstall te doen. Werkt het daar ook niet in, dan zou ik een hardware issue vermoeden, ipv software.
Kan ik die op een usb stik zetten en dan gewoon ? Want ik heb nu helemaal geen internet verbinding op pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:17:
[...]

Kan ik die op een usb stik zetten en dan gewoon ? Want ik heb nu helemaal geen internet verbinding op pc
Ja, gewoon vanaf een USBstickje booten. Ubuntu heeft volgens mij gewoon een live desktop versie vanaf USBstick. En die is best toegangelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
TERW_DAN schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:19:
[...]

Ja, gewoon vanaf een USBstickje booten. Ubuntu heeft volgens mij gewoon een live desktop versie vanaf USBstick. En die is best toegangelijk.
Ga het nu proberen ben het aan het downloaden op usb stick bedankt voor het mee denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Met Rufus maak je de USB stick https://rufus.ie/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
Jes i have rufus open now, im almost done downloading the iso file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:30:
[...]

Jes i have rufus open now, im almost done downloading the iso file.
Ik besef nu pas dat ik het in het engels schreef, hahaha. Maar ubuntu is nu aan het opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPmeciK1Qo2kh8wXBHGHoouIKPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lrLEmHegAWE66KZWu7NRHEpZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg bij ubuntu ook geen netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:12:

Dat klinkt als een dooie netwerkadapter, of verderop iets stuk in je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Begin nou gewoon eens bij de basis, contoleer in het bios of deze er nog in staat.
De losse NIC die je hebt is hoe dan ook niet de PCIe vermelding onder device manager want die is PCI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
DukeBox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:23:
Begin nou gewoon eens bij de basis, contoleer in het bios of deze er nog in staat.
De losse NIC die je hebt is hoe dan ook niet de PCIe vermelding onder device manager want die is PCI.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sfuh_MU3WvIosqDXqK_Kx0Wms1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5k7z5ngIcO9b3Rk5Dl1G2LZO.jpg?f=fotoalbum_large

Zit hier iets fout dat je kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:12:
[...]

[Afbeelding]

Ook niet met de nieuwe pci kaart? Dat deze het daarstraks ook niet deed doet mij dan niet denken aan mobo direct.

[ Voor 8% gewijzigd door pennywiser op 07-09-2021 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:04:
Zit hier iets fout dat je kan zien?
Zo op het eerste gezicht ziet dat er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
pennywiser schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:21:
[...]

Ook niet met de nieuwe pci kaart? Dat deze het daarstraks ook niet deed doet mij dan niet denken aan mobo direct.
Nee die ziet tie ook niet.. ik denk dat ik windows etc er opnieuw opga zetten heel de pc leegen etc weet niet of dat kans heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:31:
[...]

Nee die ziet tie ook niet.. ik denk dat ik windows etc er opnieuw opga zetten heel de pc leegen etc weet niet of dat kans heeft
lastig, maar volgens mij is je moederbord niet stuk, misschien even andere kabel pakken eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
pennywiser schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:33:
[...]

lastig, maar volgens mij is je moederbord niet stuk, misschien even andere kabel pakken eerst
Dat heb ik ook geprobeerd gebruik die van de playstation die heeft wel verbinding maar bij pc niet

Het onderste lampje knipperd welAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Dd2CYJBFr-14cNLpM-ygFYUBa8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fBkvQFVbfelTRyEtI5CBzrE8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
yugoemperor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:37:
[...]

Dat heb ik ook geprobeerd gebruik die van de playstation die heeft wel verbinding maar bij pc niet

Het onderste lampje knipperd wel[Afbeelding]
Dan router zelf uitsluiten. 2 nics in 1 pc stuk waarvan 1 nieuwe lijkt mij sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ + Desnoods steek je een kabel in beide poorten van de 1 naar de ander, dan zou je normaal gesproken ook gewoon link moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Of pak een oude router kijk of je daarmee een lan ip krijgt, wan gewoon niet aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yugoemperor
DukeBox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:40:
^ + Desnoods steek je een kabel in beide poorten van de 1 naar de ander, dan zou je normaal gesproken ook gewoon link moeten krijgen.
Ga ik zo ook proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Gelukt allemaal?

• yugoemperor
Ik heb nu een nieuwe kaart gekocht van tp link en heb sinds vandaag weer internet. Drivers geupdate online krijg alleen de oude niet werkend hij werkt voor 1/2 sec en dan springt de verbinding eruit heel gek….
Bedankt voor de hulp Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUu5zBHvoUTke9bmSH3fNpVGQV8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PbFWr1hW90ULQZcRrJnDiJZ1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ipv nieuwe NICs te blijven kopen kan je misschien beter het probleem oplossen :+
Duidelijk iets mis met bekabeling of rest van het netwerk waardoor het maar soms werkt.

Fixing things to the breaking point...

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:59

FreakNL

Well do ya punk?

Die TP link is pcie 1x

Misschien is je PCI bus rot….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Niet direct fout, maar als je besluit om eerdaags een nieuwe install te gaan doen, zet de SATA Mode op AHCI.
Zeker als er een SSD bij komt, zal dat weer wat percentages schelen
Pagina: 1