Wat over terrastegels leggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-06 15:19
Oke, vage topictitel maar ik kan het niet anders omschrijven.

In onze achtertuin liggen van de vorige bewoner lelijke terrastegels in een bodem van beton gestort.
De vorige bewoners hielden van grondig en degelijk dingen doen. :9~

Tov de drempel ligt het terras ook redelijk hoog waardoor bijvoorbeeld IKEA vlonder erover heen draperen geen optie is, de deur kan dan niet open.

Van dat groene tapijt is overigens ook geen optie :+

Iemand nog ideeen om dit terras-in-beton op een goedkope en eenvoudige manier op te knappen door er iets overheen te plakken/gieten/leggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Het kan niet weg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Lensent schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:34:
Oke, vage topictitel maar ik kan het niet anders omschrijven.

In onze achtertuin liggen van de vorige bewoner lelijke terrastegels in een bodem van beton gestort.
De vorige bewoners hielden van grondig en degelijk dingen doen. :9~

Tov de drempel ligt het terras ook redelijk hoog waardoor bijvoorbeeld IKEA vlonder erover heen draperen geen optie is, de deur kan dan niet open.

Van dat groene tapijt is overigens ook geen optie :+

Iemand nog ideeen om dit terras-in-beton op een goedkope en eenvoudige manier op te knappen door er iets overheen te plakken/gieten/leggen?
Dan wordt het allemaal nog groter en blijft het altijd in de weg liggen. Je kunt beton weg halen of laten halen. Daarna een netjes terras maken.

Goedkoop is duurkoop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:35

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wij hebben onze tuin tijdelijk opgeknapt met een terras/beton coating. Je hebt iets van vier kleuren dacht ik (betongrijs, zwart, antraciet en wit). Blijft goed zitten en onze tegels zagen er voorde komende tijd weer redelijk netjes uit. Zou je wellicht nog eens naar kunnen kijken. https://www.carefreeprotect.com/nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Betonverf voor buiten? Bij sommige bouwmarkten kun je zelf je gewenste kleur mengen.

Maar de beste oplossing is denk ik de boel losbikken en er echt iets moois neerleggen. Beter voor de afwatering ook. En wie weet wat je eronder voor cold case aantreft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:19

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Als verf geen optie is, dan kun je altijd nog kiezen voor asfalt :+ (let bij verf erop, dat he geen chemische bende hebt wat in de grond trekt. Dit ivm het milieu).

Beste zou denk ik toch breken zijn en dan iets naar wens terugleggen. Ben bang dat je dit op termijn alsnog gaat doen. Daarom zou mijn advies zijn om het in 1x te doen.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Je hebt ook buitenkleed / buitentapijt. Kan je alle kanten mee op voor de uitstraling en afmeting.

Juist

Pagina: 1